מבזקיםמשפטי/פלילי

שני תושבי עכו מואשמים במעורבות באירועי הצתות וונדליזם בעיר

הותר לפרסום כי בתום פעילות משותפת של שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל הוגש לפני מספר ימים כתב אישום נגד שני תושבי עכו בחשד למעורבות באירועי הצתות וונדליזם בעיר במהלך אירועי ההתפרעויות במהלך מבצע 'שומר החומות'.

החשודים- חליל חאסכיה, תושב עכו בן 24 וזכרייה מאדי, תושב עכו בן 19- נעצרו במהלך חודש מאי, במסגרת חקירה משותפת לשירות הביטחון הכללי והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר, על רקע חשד כי השניים היו מעורבים באירועי התפרעויות והפרות סדר בעיר עכו במהלכן הושלכו אבנים לעבר כוחות המשטרה ובוצע וונדליזם בבתי עסק שונים בעיר העתיקה, כאשר על פי החשד, אחד החשודים היה מעורב בנוסף במספר אירועי הצתות בבתי עסק בעיר העתיקה. בחקירתם של השניים בשירות הביטחון הכללי עלה כי ביצעו את המעשים ממניע לאומני.

בתום החקירה ובהתאם לממצאיה הוגש לפני מספר ימים לבית המשפט המחוזי בחיפה, כתב אישום חמור נגד שני החשודים, במסגרתו יוחסו להם ביצוע עבירות ביטחון חמורות וביניהן, עבירות של הצתה בנסיבות מחמירות, היזק בזדון ממניע גזעני, הסגת גבול ממניע גזעני והשתתפות בהתפרעות. כמו כן, במסגרת כתב האישום הוגשה בקשה למעצרם של השניים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהשב"כ והמשטרה נמסר: "שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור, על כן ימשיכו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותם בכדי לסכל את האיום ולמצות את הדין בחומרה עם כל המעורבים."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button