פוליטי / מדיני

השרה מיכאלי: יש המון מה לעשות וכעת יש לנו הזדמנות לעשות זאת

טקס חילופי שרות התחבורה התקיים היום (שני) בקרית הלאום בירושלים, במעמד שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי, שרת התחבורה היוצאת, מירי רגב וסגן שר התחבורה היוצא, אורי מקלב, שר התפוצות נחמן שי, חברת הכנסת אבתיסאם מראענה, חבר הכנסת רם שפע, חבר הכנסת גלעד קריב, חברת הכנסת אפרת רייטן, מנכ"ל משרד התחבורה עופר מלכה, בכירי הנהלת משרד התחבורה, מנכ"לים ויושבי ראש של חברות ותאגידים הקשורים למשרד התחבורה. השרה מיכאלי נכנסה, כאמור, היום לתפקידה והיא מחליפה את השרה היוצאת רגב, שכיהנה בתפקיד בשנה האחרונה, מאז מאי 2020.

השרה מיכאלי ציינה כי מדינת ישראל הייתה תקועה הרבה מאוד זמן. השרה מיכאלי הוסיפה כי תחבורה שמתפקדת כמו שצריך יכולה להוריד את מחירי הדיור ואת יוקר המחייה, ולייצר באופן אקטיבי שוויון הזדמנויות בתעסוקה ובדיור, שוויון בין גילאים, כי לא כולם יכולים לקחת קורקינט ולהגיע לרכבת, ושוויון בין המינים. "אנחנו חייבות וחייבים להסתכל על כל סוגי בני ובנות האדם, לא משנה אם הם בני שמונה או בני 80, אם יש להם שתי רגליים שיכולות לשאת אותם ממקום למקום או כאלה שפחות. הגיע הזמן שהתחבורה שלנו תפסיק להיות שדה קרב", הוסיפה השרה מיכאלי.

בדבריה אמרה השרה מיכאלי: "עכשיו אנחנו מתחילים לנוע. יש המון מה לעשות וכעת יש לנו הזדמנות לעשות זאת. העבודה רק מתחילה. זה לא סוד שבמדינת ישראל התחבורה לא מאפשרת לנו להגיע. גם לאלה הנמצאות ונמצאים במרכז, כי הם פשוט תקועים ביחד במרכז. ואת התקיעות הזאת הגיע הזמן לשחרר". כמו כן, ציינה השרה כי בכוונתה להשקיע בבטיחות בדרכים ובביטחון אישי של כל המשתמשים בדרך, לייצר שוויון ולהשקיע בחברה הערבית ובפריפריה גיאוגרפית וחברתית, לחלץ פרויקטים תקועים ולקדם את מעמד עובדי ועובדות בתחבורה הציבורית. השרה מיכאלי הוסיפה כי תעבוד בשיתוף פעולה עם השלטון המקומי תוך קידום רשויות מטרופוליטניות, שיתופי פעולה בין-משרדיים, ושיתוף פעולה עם המדינות הערביות השכנות והחברה הפלשתינאית, לקידום הכלכלה האזורית.
 
השרה יוצאת מירי רגב הודתה לעובדי משרד התחבורה וסקרה את הפעילות הענפה של המשרד בשנה האחרונה, ביבשה, בים ובאוויר. "את מקבלת משרד עוצמתי, עם עובדים נפלאים שעושים הכול על מנת לשרת את ישראל נאמנה. ההיסטוריה של האישה הראשונה בתפקיד כבר נעשתה. אני שמחה שאישה נוספת נכנסת אל מה שבעבר היה מקדש גברי. אני משאירה לך משרד יציב, איתן, יש לך עם מי לעבוד. כולי תקווה כי תמשיכי לחבר את ישראל, צפון דרום, מזרח ומערב, יהודה ושומרון. זה צו השעה. בהצלחה בתפקידך למען אזרחי ישראל ומדינת ישראל", אמרה השרה רגב.
 
סגן השרה ח"כ אורי מקלב הודה על שיתוף הפעולה הרחב לו זכה במשרד התחבורה בשנה האחרונה ובירך את השרה הנכנסת. "זה לא סוד שיש לנו תפיסת עולם משותפת בנושאים רבים, בהם שוויון זכויות בכל המגזרים והאכפתיות לאיש הקטן. אני בטוח שתהיה המשכיות לכל הדברים החשובים שקידמנו בשנה האחרונה. נמשיך לעבוד ביחד לטובת הציבור, בכל תפקיד", אמר מקלב.
 
 

צילום: אבנר עובדיה

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button