חדשות הארץ

בשורה להורים: הקייטנה בקריית מלאכי מהזולות בישראל  

ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר החליט היום (שלישי) להפחית את עלות הקייטנה להורים ל-550 ₪ בלבד. הקייטנה עד לשעה 13:00 תהיה ללא עלות. בכך הפכה קריית מלאכי לאחת הרשויות הזולות בישראל במחירי הקייטנות. העלות המקורית עמדה על  650 ש"ח, אך לאחר ישיבה עם סגן ראש העיר שמעון חזן- יו"ר "קרן קרית מלאכי לפיתוח" וגזברית העירייה יהודית אמיר נמצא המקור התקציבי להפחתת מחיר הקייטנה. הקייטנה תחל מיד עם סיום הלימודים ב-1 ליולי ותסתיים ב-22 לחודש. הקייטנה כוללת ארוחה חמה ותוכניות העשרה רבות בתחום המדעים ומאפשרים למידה חווייתית לידי הגנים בקריית מלאכי.

בישיבה נוספת שכללה גם את חברת המועצה מירי דדון- הממונה על הצרכים המיוחדים הופחת מחיר הקייטנה גם עבור הגנים לילדים עם צרכים מיוחדים באופן משמעות, עד למחיר של 450 ₪.
בישיבת המליאה שהתקיימה אמש (שני) ביקש יו"ר האופוזיציה אליאור עמר לדון בנושא הארכת הקייטנה בשבועיים נוספים ומחירי הקייטנה שלדבריו הם גבוהים. סגן רה"ע חזן הציג בפניו נתונים המעידים כי הקייטנה בקריית מלאכי היא זולה משמעותית הן ברשויות בסביבה והן ברשויות בדירוג סוציואקונומי זהה. בנוסף הציג בפניו את מחירי קייטנת ההמשך עליה עבדו זה מכבר בקרן לפיתוח. העלות הצפויה היא: 450 ₪ עד לשעה 13:00 ו-850 ש"ח עד לשעה 16:00. ראש העיר הדגיש בישיבה כי קייטנת ההמשך תפעל רק לאחר סיכום מול ועד העובדים העירוני והעומד בראשו ניסים כחלון, שבשלב זה מתנגד להארכת הקייטנה  ולהעסקת הסייעות על חשבון ימי החופש. בעקבות ההסבר שקיבל, החליט חבר המועצה אליאור עמר להוריד את בקשתו מסדר היום.
 
ראש העיר קריית מלאכי אליהו זהר אמר: "אני שמח שהצלחנו להפחית את מחיר הקייטנה בגני הילדים ובגנים לילדים עם צרכים מיוחדים. אני מודה לסגן ראש העיר שמעון חזן על העבודה המורכבת והניסיון להקל על ההורים. יישר כח גם ליו"ר ועד ההורים אורן אוזן שהיה שותף להחלטה על ההנחה לטובת ההורים היקרים. צפוי לנו קיץ מלא בחוויות והופעות עליהם נפרסם הודעות בנפרד".

צילום: דוברות קריית מלאכי

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button