חדשות הארץמבזקים

יו"ר ההסתדרות: "מאמין שיש בממשלה אוזן קשבת גם לנושא הוותיקים"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד השתתף הבוקר (רביעי) בוועידה החמישית של הסתדרות הגמלאים בישראל שנערכה בתל אביב. בוועידה, שבה נכחו בין היתר שר התפוצות נחמן שי, ראש שדולת הגמלאים בכנסת ח"כ גלעד קריב (העבודה) וח"כ חיים כץ (ליכוד), נבחר שמוליק מזרחי לכהונה נוספת כיו"ר הסתדרות הגמלאים. ברכו את המשתתפים נשיא המדינה הנבחר יצחק (בוז'י) הרצוג, שרת התחבורה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי, השרה לשוויון חברתי מירב כהן והשר לביטחון הפנים עמר בר-לב.

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד: "ציבור הגמלאים והגמלאיות, אתם שבניתם את המדינה, שהקמתם את המפעלים ואת מקומות העבודה, שנתתם שירות במשך עשרות שנים – אתם מלח הארץ, ואנחנו בהסתדרות נמשיך לייצג אתכם. ההסתדרות מלווה את האדם העובד לאורך כל חייו וגם אחרי שהוא יוצא לפנסיה. משום כך, אנחנו בהסתדרות נאבקים בניסיון לפגוע בפנסיות של ציבור הגמלאים ובשחיקה שלהן. לא יעלה על הדעת שייעשה ניסיון לפגוע באנשים שתרמו כל חייהם למדינה, ובית המשפט כבר אמר את דברו בנושא. נפעל לעגן את נושא הפנסיות בהסכמים כדי שדבר כזה לא יקרה. אני מאמין שתהיה לנו אוזן קשבת בכנסת ובממשלה החדשה ושנוכל לקדם גם את הנושאים הללו. אבל צריך לזכור, יש מדינה בקצה ומשק שיוצא מקורונה וממלחמה – וההסתדרות פועלת באחריות ובהתאם למצב המורכב הזה. זו הרוח החדשה של ההסתדרות. נמשיך להיות הבית של העובדים ושל הגמלאים בישראל".

יו"ר הסתדרות הגמלאים שמוליק מזרחי, הוסיף: "אני רוצה להודות ליו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד על התמיכה, הגיבוי וההובלה. אנחנו הגמלאים רוצים לחיות בכבוד: מבחינת התנאים, החקיקה וגם הפנסיה. אני מקווה שתהיה ממשלה יציבה שתעמוד בהבטחות לציבור הוותיקים ובהצהרה לגבי העלאת סכום הקצבה לגמלאים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

Back to top button