מבזקיםתאונות דרכים

3 פלסטינים נהרגו וישראלית נפצעה קשה בתאונת דרכים בשומרון

בכביש 505, בקטע הכביש שבין צומת מגדלים לצומת תפוח, אירעה לפני זמן קצר (שבת) תאונת דרכים קטלנית בין שני כלי רכב. מדובר בתאונה בין רכב פלסטיני עם 4 נוסעים לרכב ישראלי עם נהגת בלבד וכתוצאה מהתאונה שני כלי הרכב התהפכו. לוחמי האש מתחנה אזורית שומרון ובקעת הירדן חילצו שלושה הרוגים פלסטינים וישראלית שעקב מצבה הוחלט על פינוי מוסק.

חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותם של 3 גברים פלסטינים בשנות העשרים והעניקו טיפול רפואי לישראלית אשר פונתה במסוק צבאי לבית חולים בילינסון בפתח תקווה כשהיא במצב קשה, מורדמת ומונשמת עם חבלה רב מערכתית. פצוע נוסף פלסטיני במצב בינוני פונה ע"י הסהר האדום לשטח הרשות.

האדי אבו זלף סגן מפקד המשמרת של שירותי הכבאות מסר: "סמוך לשעה 19:20 התקבל דיווח על תאונת דרכים חזיתית בין שני כל רכב. למקום הוקפצו צוותים מתחנה אזורית שומרון. בהגיענו למקום זיהינו שמדובר בתאונה קשה ומורכבת לוחמי האש נחשפו לזירה ומראות קשים והחלו מיד בתעדוף ופעולות חילוץ מורכבות על ידי כלים הידראוליים. מותם של השלושה נקבע במקום על ידי כוחות רפואה. כמו כן עקב מצבה של האישה הוחלט על פינוי מוסק. סה"כ לוחמי האש חילצו חמישה לכודים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה הקטלנית. שוטרים במקום מכווינים את התנועה.

צילום: תיעוד מבצעי כב"ה יו"ש

צילום: תיעוד מבצעי כב"ה יו"ש
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה יו"ש
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה יו"ש
צילום: תיעוד מבצעי כב"ה יו"ש

Back to top button