מבזקיםתאונות עבודה

מעלית משא קרסה באתר בניה בתל אביב, פועל בן 30 נהרג

פועל כבן 30 נהרג לפני זמן קצר (ראשון) לאחר שמעלית משא ככל הנראה קרסה מגובה רב באתר בניה ברחוב אליעזר קפלן בתל אביב. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בפועל בדיקות רפואיות לאחר שהיה מחוסר הכרה וללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו במקום. שני עובדים נוספים נפצעו קל ופונו על ידי הצוותים. כעת מתבצעות סריקות במקום ונכון לרגע זה לא נמצאו לכודים נוספים.

בצלאל סבג חובש איחוד הצלה, מסר: "מדובר בפועל שלדברי הפועלים במקום נהרג כתוצאה מנפילה ממעלית חיצונית שקרסה באתר בניה. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי האירוע. כמו כן הענקנו סיוע לשני פועלים שנפצעו קל כתוצאה מקריסת המעלית".

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א יששכר וייס סיפר: "כשהגענו לרחוב ראינו מעלית ניקוי חלונות שנשברה וקרסה בגובה של עשרות קומות וזכוכיות רבות שנפלו מגובה רב והתנפצו. הרחקנו את עוברי האורח והסקרנים שהתקרבו למקום על מנת שלא יפגעו במידה ויפלו זכוכיות נוספות וכאשר היה בטוח נכנסו פנימה. פועל כבן 30 שנפל מגובה שכב על הקרקע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית, הוא היה ללא סימני חיים ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותו. פועל

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש רפואת חירום במד"א אהרון בן זיו סיפר: "הפצוע שחולץ הובא אלינו לרחוב כשהוא בהכרה מחאה. ביצענו בדיקות רפואיות על מנת לוודא שהוא לא נפגע באורח קשה ולשמחתנו הוא סבל מחבלות קלות בלבד. הכנסנו אותו לאמבולנס ופינינו אותו במצב יציב לבית החולים."

שוטרים הגיעו לזירה וחוקרים את נסיבות התאונה. דיווח הועבר למשרד העבודה.

צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button