מבזקים

נציב הכבאות וההצלה בישראל נפגש היום עם מקבילו מהונדורס ומשלחתו

נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי נפגש היום (ראשון) עם עמיתו מהונדורס הגנרל חוסה מנואל זלאיה העומד בראש משלחת בכירים הונדורים שהגיע לישראל למטרות לימוד ובחינת שיתופי פעולה עם מערך הכיבוי הישראלי. המשלחת ההונדורית התארחה בקריה הלאומית לכבאות והצלה שם צפתה בתצוגת אמצעים, יכולות טכנולוגיות ומבצעיות והתנסות במתקן הסימולטור המתקדם. לאחר כן, חברי המשלחת הגיעו לסיור כאורחי המכללה לכבאות והצלה המהווה את בסיס ההכשרה המרכזי ללימוד ואימון מיומנויות כיבוי, חילוץ והצלה בישראל.

צילום: דוברות מערך הכבאות והצלה לישראל

נציב הכבאות בירך על שיתוף הפעולה הבינלאומי עם מערך הכיבוי ההונדורי והציג לאורחים את תנופת הפיתוח והאתגרים המבצעיים לשנים הבאות ובתוכם התווך הבין קרקעי, רבי קומות ומתקפת טילים. הנציב ציין כי כבאות והצלה לישראל הייתה בשנים האחרונות שותפה למאמצים העולמיים לבלום את שריפות הענק באמזונאס, וקליפורניה עדות להערכה המקצועית לו זוכה מערך הכיבוי הישראלי.

צילום: דוברות מערך הכבאות והצלה לישראל

נציב מערך הכיבוי ההונדורי, גנרל חוסה מנואל זלאיה הודה לנציב ולמפקד המכללה על שיתוף הפעולה וציין כי הגיע לישראל בראש משלחת בכירים מתוך רצון ללמוד על היכולות הטכנולוגיות והמבצעיות של מערך הכיבוי הישראלי. הגנרל הביע תקווה לרכוש מעמיתיו הישראלים ידע וניסיון מקצועי בתחום חקירת שריפות, והתנסות בציוד מבצעי ייעודי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות מערך הכבאות והצלה לישראל

נציב כבאות והצלה, דדי שמחי אמר בנאומו: "מערך כבאות והצלה מצוי בעיצומו של מהפך ארגוני ומבצעי ומחובתנו לשמר את תנופת העשייה וההתפתחות תוך שמירה על ההון האנושי, טיפוח המפקדים והכנת המערך לאתגרי המחר. בשנים האחרונות מיקדנו מאמץ מבצעי בעולמות התוכן של כיבוי והצלה באמצעות רובוטיקה וכלים לא מאוישים. בנוסף, פותחו תכניות ייעודיות לאימונים, הכשרות ושמירת הכשירות המבצעית באמצעות מציאות רבודה״.

צילום: דוברות מערך הכבאות והצלה לישראל

Back to top button