מבזקיםמשפטי/פלילי

התפרעויות בעכו: כתב אישום בגין מעשה טרור

פרקליטות מחוז צפון (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד חביב אבו חביב (41) תושב עכו בגין מעשה טרור של ניסיון רצח, ניסיון לפציעה בנסיבות מחמירות והתפרעות במסגרת גל ההתפרעויות שהתרחשו בעיר עכו בחודש מאי על רקע לאומני-גזעני.

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק פורטל עורכי דין נועם קוריס

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עו"ד נועם קוריס על תביעה ייצוגית ומיליארדי שקלים לציבור – רשת 13

עו"ד נועם קוריס כותב ברשת קו עיתונות

עו"ד נועם קוריס מבזק לייב

על פי כתב האישום, שהגישו עורכי הדין אבי פסטרנק ואוהד כהן ביום 12.5.21 בשעות הערב, נודע לנאשם כי ישנן תקריות אלימות בין ערבים ליהודים בעיר עכו. לאור האמור, חבר הנאשם לצעירים ערבים רעולי פנים ברחוב הרצל וביחד הם יידו אבנים לעבר אזרחים יהודים שעברו בקרבתם. באותו זמן, השתתף המתלונן, אדם יהודי בעל חזות יהודית דתית, בתהלוכה שהתקיימה בסמוך לרחוב. בשלב מסוים, בקרבתו של המתלונן החלו קבוצות של צעירים ערבים וצעירים יהודים לידות אבנים אחת לעבר השנייה.

בשלב זה, חש המתלונן כי הרוחות מתלהטות וכי נשקפת לו סכנה, לכן החליט לעזוב את התהלוכה. הנאשם אשר הבחין בו, רץ לעברו, ומטווח קצר של כשני מטרים זרק בחוזקה אבן שאחז בידו לעבר פלג גופו העליון של המתלונן. באותו זמן ממש יידה מתפרע נוסף אבן נוספת לעברו של המתלונן. כתוצאה מפגיעת האבנים, שלפחות אחת מהן פגעה בראשו של המתלונן, נפל המתלונן על הקרקע מיד. בעוד המתלונן שרוע על הקרקע, לפחות שישה מהמתפרעים, החל להכות  את המתלונן באמצעות אבנים, מקלות ובעיטות לכל חלקי גופו. תקיפת המתלונן הופסקה רק בשל התערבות צעירים יהודים וקצין משטרה שהגיע למקום וירה באוויר.

כתוצאה ממעשיו של הנאשם ויתר המתפרעים נגרמו למתלונן שברים בראשו, ביד ובצוואר.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

Back to top button