צבא וביטחון

טקס דרגות הקצונה לבוגרי קורס הטיס מספר 182 התקיים בבסיס חצרים

טקס הענקת דרגות הקצונה לבוגרי קורס הטיס מספר 182 התקיים היום (שני) בבסיס "חצרים". בטקס קיבלו 39 לוחמי אוויר את דרגות הסגן, כאשר מתוכם יש ארבע לוחמות, שעתידים להוביל את הפעילות המבצעית של חיל האוויר בשנים הבאות ולהוות את חוד החנית המבצעית של צה"ל. זוהי הפעם הראשונה מזה ארבע שנים וחצי שטייסת קרב עתידה להצטרף לשורת הטייסים והטייסות והיא תהיה טייסת הקרב החמישית בחיל האוויר הישראלי.

צילום: דובר צה"ל

מפקד בית הספר לטיסה, אלוף משנה א' אמר בטקס סיום: ״במהלך הקורס התגבשתם והתעצבתם, כיחידים וכקבוצה, כדי לצלוח מסלול הכשרה מן הקשים שיש בצה"ל. למדתם להתאים עצמכם לתנאים משתנים ולהתמודד בקשיים ובאתגרים שמעטים עומדים בהם. אתם יכולים גם לאלה שעוד נכונו לכם. בוגרי קורס 182 – שמנו בכם את מבטחנו ואנו סומכים עליכם שתקבלו את ההחלטות הנכונות ברגע האמת. כי לוחם אווירי הוא איש מקצוע אך הוא קודם כל אדם ערכי המונע משליחות, הוא לוחם היוצא באומץ לבצע כל משימה תוך שהוא בוחן את מטרותיה וחושב על דרכים שונות לבצעה, והוא קצין אשר יודע לקבל החלטות נכונות כמפקד בשטח, אך מתבסס על תכנון מדויק וחקר ביצועים מדעי. הוא אדם, לוחם, קצין, אקדמאי״.

צילום: דובר צה"ל

מפקד בסיס חצרים, תת-אלוף אביעד דגן הוסיף ואמר: ״בוגרים, חיל האוויר מקיים פעילות מבצעית ענפה, פועל להרחקת איומים ונדרש למעגלי למידה מהירים וגמישות מבצעית נוכח השינויים בזירות השונות. איננו לבד במערכה זו, צה"ל כולו פועל יחדיו, רמת הדריכות גבוהה, ואנו נדרשים לחדות מבצעית בהגנה ובהתקפה. אתם, ממשיכי הדרך, נוטלים עמכם את הלפיד ומצטרפים למעגל. הרקיעו שחקים, העמיקו שורשים וחזרו הביתה בשלום״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

Back to top button