חדשות הארץ

ח"כ וולדיגר: "פעלתי ועוד אפעל למען מתמודדי הנפש שישתלבו בחברה"

ח"כ מיכל וולדיגר וח"כ אורית סטרוק (הציונות הדתית) ביקרו היום (שלישי) במתנ"ס ורבר בפתח תקווה בו מופעלת תכנית "עמיתים לנוער". התכנית פועלת לחיזוק חוסן הקהילה על ידי שילוב מתמודדי הנפש בגילאי הנעורים בחברה. במהלך הסיור קיבלו חברות הכנסת סקירה נרחבת על פעילות תכנית "עמיתים לנוער", בין היתר על פעילותם להנגשת מידע, הפחתת הסטיגמה, צמצום המרחק החברתי בין הקהילה למתמודדים, יצירת סדנאות ועוד.

ח"כ מיכל וולדיגר אמרה: "סיירתי בסניף פתח תקווה של תכנית "עמיתים לנוער" המיועדת לבני נוער המתמודדים עם קשיים נפשיים. פגשתי אנשים שעושים לילות כימים על מנת להצעיד את הנוער היקר הזה קדימה ולשלבם בחברה באופן מלא. פגשתי חלק מהנערים, כולם עם אור בעיניים ואור בנשמה. לצד החובה של המדינה להשלמת הרפורמה בברה״נ ולהגברת השירותים בקהילה, עליה להוסיף סל זכויות ושירותים לנוער, כמפורט בהצעת החוק שהגשתי בעניין. פעלתי ואמשיך לפעול למען מתמודדי הנפש, צעירים כבוגרים, על מנת שישתלבו בחברה באופן מלא".

ח"כ אורית סטרוק אמרה: "‏כל המציל נפש אחת כאילו הציל עולם מלא – זה מה שעושים בתכנית עמיתים לנוער של החברה למתנ"סים: פעילות חברתית-שיקומית בקהילה, לנוער עם קשיים נפשיים. כח"כית בכנסת ה-19 זכיתי לסייע להם לעלות על המסלול. היום התרגשתי להיפגש שוב עם הפלא הזה, יחד עם מיכל שתמשיך לסייע".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button