חדשות הארץ

ראשי הרשויות של מפלגת העבודה בכנס ראשון לאחר השבעת הממשלה

אתמול (חמישי) יו״ר מפלגת העבודה ושרת התחבורה והבטיחות בדרכים ח״כ מרב מיכאלי, שר הבט״פ עמר בר לב, שר התפוצות ד״ר נחמן שי, חברות וחברי סיעת העבודה נפגשו עם ראשי רשויות בבניין עיריית קריית אונו. יו״ר מפלגת העבודה, השרים, וחברי הסיעה הביעו בפני ראשי הרשויות את מחויבותם לחיזוק השלטון המקומי ואת השאיפה לקדם יחד פרויקטים משותפים.

יו״ר מפלגת העבודה, שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח״כ מרב מיכאלי אמרה: ״מפלגת העבודה המתחדשת היא הבית לכל הרשויות המקומיות ברחבי הארץ. יש לנו ראשי וראשות ערים נהדרים ומעולים שיחד איתם אנחנו בונות ובונים מחדש את תנועת העבודה ומחזירות את מפלגת העבודה להיות מפלגת שלטון. השלטון המקומי הוא מקור לידע, הכוונה ויזמות ונמשיך לפעול לחיזוקו המירבי, זה החזון של תנועת העבודה ואנחנו פה כדי לממש אותו. השנה האחרונה הוכיחה לנו מעל כל ספק את כוחה של קהילה ושל רשות מתפקדת. מפלגת העבודה פה כדי לספק לרשויות את כל הכלים להתמודדויות היום יומיות ולהכין אותן לעת משבר. שיתוף הפעולה שלנו עכשיו הוא רק ההתחלה, באנו לעבודה״.

ראש עיריית קריית אונו, ישראל גל שאירח את המפגש אמר: ״זה יום חג עבורנו בעיר קריית אונו, לראשונה מזה זמן רב מאד שקרית אונו זוכה לארח בבניין העירייה את שרת התחבורה, השר לביטחון פנים ואת שר התפוצות שבאים כדי לשרת את הציבור ולעבוד למענו בידיים נקיות וחפצות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: תקשורת העבודה

Back to top button