מבזקיםפוליטי / מדיני

בן גביר עלה להר הבית: "האיומים עלי רק מדרבנים אותי להמשיך ולפעול"

ח"כ איתמר בן גביר עלה הבוקר (ראשון) להר הבית, זאת לאחר שתיאם את הביקור עם קצין הכנסת ובמשטרה אפשרו את הביקור. כוחות גדולים של משטרה ליוו את בן גביר עם כניסתו להר.

בן גביר נכנס להר מלווה בעשרות שוטרים, סייר במקום שעה ארוכה, ובצאתו אמר: "לא נוותר על הר הבית לעולם. מדובר במקום הכי קדוש לעם ישראל. המצב בהר משתפר, אבל הדרישה שלנו עדיין היא לריבונות מלאה, הנפת דגל ישראל בהר וסילוק כל גורמי הוואקף המתסיסים ומבקשים לפגוע ביהודים. האיומים עלי רק מדרבנים אותי להמשיך ולפעול למען ההר, העם והארץ".

צילום: מטה ארגוני המקדש

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. בן גביר הוא לא משיח השקר הראשון שבמעשיו הילדותיים חסרי האחריות יגרום נזק שיהיה קשה לתקנו. כשיהרגו חייל או שוטר של צהל ויצטרכו להסביר לאמא ולאלמנה שזה הקרבה על מזבח השמירה על המקום הקדוש לעם היהודי היא לא תסכים ואיתה כל מי שבאמת מאמין באלוהים ולא נושא שמו לשוא כמו בן גביר. ״לא תעשה לך פסל ומסכה!!!״ זו מצוות האל. מלחמתו הפטישיסטית של בן גביר אינה מתיישבת עם מצוות היהדות כלל וכלל. ניטרולו של מלאך החבלה הזה הופכת למשימה של פיקוח נפש. יש להסיר את חסינותו, לסלקו מבית המחוקקים ולהגדיר אותו כמו שהוא, טרוריסט חסר אחריות דמוכן להקריב חייהם של אחרים על מזבח אמונתו. ההבדל בינו לבין החומייניסטים באירן אינו ניתן לאיבחון אפילו במיקרוסקופ. צדדים זהים של אותו המטבע.

Back to top button