צרכנות

הפודרה שכבשה את הטיקטוק: מותג האיפור לוריאל פריז מרחיב את סדרת אינפליבל

מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק את הפודרה המדוברת בכל העולם, זו שהספיקה לעשות רעש וגלים בסרטוני טיקטוק עוד לפני שנחתה בישראל: פודרה INFAILLIBLE FRESH WEAR (אינפליבל פרש וור).

לוריאל פריז ממשיך להציע מוצרים חדשניים המותאמים לטרנדים המתגברים בעולמות הביוטי תחת הדרישות החדשות: עמידות, התאמה מושלמת, זוהר וכיסוי מלא – כיאה לכוכבת.

המותג מתאים עצמו ללקוחה הישראלית ולאקלים הישראלי המשתנה וגאה להשיק פורמולה חדשה המבטיחה כיסוי מלא ועמיד עד 24 שעות כמו של מייק אפ, עמידה לחום, זיעה ולחות. מנטרלת מראה שומני מבלי לייבש את העור, אינה נמרחת ואינה מצטברת בקמטוטים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הפודרה מגיעה בארבעה גוונים להתאמה מושלמת עם עמידות בלתי מתפשרת בעלת כיסוי מלא, מרקם קטיפתי ובגימור מאט, טבעי ואחיד, קל ונושם. ניתן להשתמש גם כמייק אפ למראה טבעי וקליל. האריזה עוצבה מחדש, בסגנון קומפקטי, צעיר ונוח לשימוש. כדי שתוכלי לשלשל אותה לתיק ולשלוף מתי שרק תרצי. לא תהיה תמונה או סרטון שלא תהיי מוכנה לה.

מחיר מומלץ לצרכן: 65 ש"ח. את מוצרי האיפור של לוריאל פריז ניתן להשיג: ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן, ובפרפומריות המובחרות בקישור הבא.

צילום: יח"צ חו"ל
צילום: יח"צ חו"ל

Back to top button