טיולים

אפשר לנפוש גם בזול: לינה, ארוחת בוקר ופעילות עשירה ב- 120 ש"ח ללילה בצפת

הקיץ כבר כאן ומי לא רוצה לצאת לחופשה, לנוח, להתאוורר ולחוות?. השמיים הסגורים והביקוש הגבוה לאחר יימי סגר רבים בשל הקורונה, הובילו לעליית מחירים משמעותית בקרב המלונות ורבים מאיתנו פשוט נאלצים לוותר על חופשת הקיץ, בטח כשמדובר באוכלוסיות צעירות.
במרכז התיירות המוביל בצפת – אסנט, החליטו להשיק תכנית חדשה ועשירה במיוחד של פעילויות ואירוח על מנת לאפשר חופשה עם ערך מוסף באחת מערי התיירות המובילות בישראל- צפת.

צילום: אסנט מרכז תיירות צפת

על פי התוכנית, הלינה הינה במתחם החדש שהקימו באסנט במהלך החודשים האחרונים- 'אסנט גסטהאוס' המציע לינה משותפת, נקייה ונעימה בלב העיר העתיקה בצפת, ארוחת בוקר עשירה , מדיטציות, שיחות נפש, סיורים בטבע ובעיר העתיקה של צפת, מופעים מוזיקאליים מידי ערב, הרצאות וסדנאות ייחודיות באווירה חמה ומשפחתית ובמחיר שאין כמותו בישראל: 120 ש"ח בלבד ללילה!.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

במרכז התיירות אסנט צפת מציינים כי התכנית המיוחדת נבנתה על מנת לאפשר הידברות, פתיחות ואחדות בין האוכלוסיות השונות בחברה הישראלית עם הצצה לעיר הקסומה- צפת, ומיועדת למטיילים, צעירים במהלך השירות הצבאי או לאחריו ואוכלוסיות המעוניינות להכיר, להתנסות ולחוות. מספר המקומות מוגבל, לפרטים נוספים והזמנות: 0773601101.

צילום: אסנט מרכז תיירות צפת
צילום: אסנט מרכז תיירות צפת

Back to top button