טיולים

פסטיבל "חגיגה בלבן": חוגגים ט"ו באב בחבל מודיעין

עמותת תיירות חבל מודיעין מזמינה את כל המשפחה לבלות ולהתאהב במרחב הכפרי של יערות בן שמן לקראת ט"ו באב בפסטיבל חגיגה בלבן. המשקים החקלאיים ומגוון האתרים ברחבי החבל, יציעו בפסטיבל חגיגה של טבע, חקלאות ואומנות לצד שפע של פעילויות וחוויות מרתקות לזוגות, משפחות ולכל מי שמעוניין. בין הפעילויות יתקיימו סיורי זריחה ושקיעה, חוויות אתגריות, סדנאות אמנות, פעילויות עם בעלי חיים, חשיפה לטעמים מקומיים חדשים ועוד. פסטיבל חגיגה בלבן יתקיים לקראת ט"ו באב – בין התאריכים 20 -24 ביולי, י"א עד ט"ו באב, ימים שלישי – שבת.

המשתתפים בחגיגה ייהנו מסיור "ספארי עקרבים" לילי בתל חדיד, סיור חקלאי עם מגדלי האיזור – בו יגלו איך נראה חומוס לפני שהוא מגיע אליהם הביתה אצל מגדל החומוס הגדול בארץ אבי מבורך, איך מייצרים ואיך טועמים שמן זית ומה הסוד לגידול פירות וירקות וסיור זריחה חווייתי לכל המשפחה עם אופירה עקיבא, מוביל המותג "דיונה, הכי טובה בדרך", מול נופים משגעים על פסגת תל גמזו.

מקלט הקופים. צילום: שיר רן

במושב גינתון יקיימו ביום חמישי ה- 22 ביולי, יום שכולו "חגיגה בלבן במושב גינתון". בשעות אחר הצהריים והערב מגוון עסקי בוטיק בישוב יפתחו את שעריהם למבקרים. בחצר של סבא מוטי – יוצר בובות העץ הקסומות יתארחו מופע תיאטרון בובות וכן הופעה מוזיקלית שכולה אנרגיה שמחה עם ההרכב גרוב א.י.ט משילת. עוד יתקיימו מפגש טעימות יין של יקב גינתון, בפיצה לה קלברזה ימכרו פיצות לבנות ומיוחדות בנוסף לג'לטו המצוין שנעשה במקום, חנות הפויקה של משפחת לוסטיגמן תציע טעימת פוייקה במקום, רוני עוז זהבי עם טיפולי הכרות קצרים מהרפואה הסינית, צורפת ויוצרת התכשיטים תמי צור וייסמן – תכשיט במלעיל תארח למכירה מיוחדת בביתה גם את מוצרי הטיפוח הטבעיים של HIPPIE & CHIC ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
סיור זריחה. צילום: מיקי פורת

בפארק נאות קדומים יציעו מגוון סיורים הקשורים ליום האהבה, לזוגות ולמשפחות, אשר יחזירו את המשתתפים אחורה בזמן אל ארץ ישראל הקדומה, בחוות הזיתים אלאדין יתקיים מופע בועות סבון לצד סיור פעיל בחווה, בכפר חשמונאי משוחזר בשילת יקיימו במסגרת הפסטיבל סיור עששיות ובמקלט הקופים הישראלי ייחשפו המבקרים לסיפורי השיקום המרגשים של הקופים במקום.

פארק הקופים.: צילום: מתן פיליזר

בנוסף ייערכו סיורים מודרכים בסגנון ייחודי כמו סיור צילום עם הצלם אלדד מאסטרו, סיור מיוחד בקיבוץ בארות יצחק שיכלול ביקור ברפת, מסע אל סיפורו המרתק של כפר הנוער בן שמן, סיור בבית הכי אקולוגי טכנולוגי בישראל, סיור במימון רט"ג ומשרד התיירות אודות סיפורים של שיקום סביב יער בן שמן – ממקלט לקופים אל ישוב המתעורר לאחר שריפת יער וסדנת אהבה בטבע ובמקורות בהנחיית אופיר עקיבא – מורה דרך להגשמת מטרות מחכמת הטבע והמקורות. כמו כן יתקיימו סדנאות אמנות ופעילויות אקסטרים בטבע – טיולי סוסים, אופניים, רייזרים וסיורי ניווט.

מחלבת דורון מן הטבע. צילום: אסף שגב

אחרי כל הפעילויות, צריך ליהנות גם מאוכל טוב ויין משובח. ביקבים נטוף, וילהלמה וגינתון יקיימו מופעי מוסיקה וטעימות יין, במחלבות האזור, "מחלבת מרקוביץ'" ומחלבת "דורון מן הטבע" בנחלים, תוצע טעימת גבינות, תיערך ארוחת קונספט מפתיעה – "ארוחה מהספרים" עם מנות בהשראת מתכונים מתוך ספרים שונים וגם סיורים בבתי בד, שוק כפרי חקלאי ועוד.

פירוט מלא של כל אירועי הפסטיבל והרשמה לפעילויות באתר תיירות חבל מודיעין וברשתות החברתיות.

סיור עקרבים. צילום: בועז שחם

Back to top button