מבזקים

כדורגלן נבחרת ישראל ומכבי ת"א לשעבר, ויקי פרץ, הלך לעולמו בגיל 68

כדורגלן נבחרת ישראל בכדורגל לשעבר, ויקי פרץ, הלך הלילה (שלישי) לעולמו בנסיבות טרגיות בגיל 68. פרץ שיחק במכבי תל אביב וזכה עימה בשתי אליפויות וגביע בשנות ה- 70 ואף זה בתואר מלך השערים בעונת 1976/1977.

שר התרבות והספורט, חילי טרופר, ספד: ״ויקי פרץ היה מהאנשים המיוחדים בספורט הישראלי. שחקן מוכשר שאף הגיע לנבחרת ישראל. ויקי גם נודע בתור מי שתמיד נכון לעזור ולהירתם למען אחרים. אני מבקש לשלוח תנחומים למשפחתו ולחבריו הרבים. יהי זכרו ברוך״.

יו"ר מנהלת הליגות ארז כלפון ספד גם הוא: "מנהלת הליגות, הקבוצות, הצוותים המקצועיים, והשחקנים מרכינים את ראשם עם לכתו של ויקי פרץ ז"ל ומחזקים את המשפחה בשעות קשות אלה. ויקי פרץ ז"ל היה סמל למקצוענות, התמדה, כישרון ונחישות כאשר ייצג את הכדורגל הישראלי בארץ ובחו"ל. יהיה זכרו ברוך."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אורן חסון, יו״ר ההתאחדות לכדורגל, ספד: ״ויקי פרץ, אחד הסמלים הגדולים בכדורגל שלנו, שחקן מחונן, מאמן ואדם נדיר, איננו אתנו עוד. ויקי היה דמות מופת שדורות רבים של אוהדים, שחקנים ואוהבי המשחק העריצו וציינו כמודל לחיקוי. ויקי תמיד התגייס לטובת מיזמים שונים שהובילה ההתאחדות, ראה גאווה עצומה בזכות ללבוש את מדי הייצוג כשחקן וכמאמן והחיוך הנצחי שלו יחסר לכולנו. זהו יום עצוב מאוד ותזכורת לכולנו כי לעתים רב הנסתר על הגלוי. יהי זכרו ברוך״.

Back to top button