חדשות הארץ

מיכאלי: "היעד – עד 2050 נגיע ל100 אחוז רכבים מאופסי פליטה"

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ מרב מיכאלי לפני זמן קצר (שלישי) בכנס אלי הורוביץ לכלכלה וחברה של המכון הישראלי לדמוקרטיה: "אחד היעדים שהגדרנו במשרד התחבורה הוא לעדכן את היעדים הלאומיים ככה שעד 2050 נגיע ל100 אחוז רכבים מאופסי פליטה". בפתח דבריה אמרה כי: "העובדה שכל ארבעת השרות שפה רואות כמובן מאליו את שיתוף הפעולה ואף אחת לא חושבת שהיא תעשה לבד את המהפך הנדרש, מהרגע הראשון יש בינינו דיבור על שיתופי פעולה, כשאתן מחפשות סיבה למה צריך יותר ויותר נשים בעמדות כוח – הנה לכן דוגמה."

על יעדי המשרד

"אחד היעדים שהגדרנו במשרד התחבורה הוא לעדכן את היעדים הלאומיים ככה שעד 2050 נגיע ל100 אחוז רכבים מאופסי פליטה באמצעות ריסון שימוש ברכב פרטי ומעבר לתחבורה בת קיימא, ציבורית, כלים קטנים והליכה ברגל. משרד התחבורה יקדם שלושה צעדים – חבילת תשתית בדגש על תשתיות להסעת המונים, הליכה ורכיבה. חבילת שירות – יותר תחבורה ציבורית וכלים נגישים ואמצעי המדיניות שאליו יצטרכו להרתם כולם."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צמצום שימוש ברכב הפרטי

"אחד הדברים שיאפשרו לצמצם שימוש ברכב פרטי ולהגדיל את השירות, הנגישות והקישוריות הוא להפסיק את פיזור האוכלוסיה הלא מתוכנן ולהביא לכך שדיור, תעסוקה ומוסדות ציבור יהיו במרחק מתקבל על הדעת שלא מחייב שעות נסיעה רבות."

פיתוחים טכנולוגיים

"נרתום לשם כך טכנולוגיה – גם על ידי תיאום הצרכנים עם כלי הרכב הציבוריים וגם בשימוש ברכב האוטונומי שהוא מגולות הכותרת של החדשנות הישראלית ויכול, בשימוש נכון, לתרום להורדת הגודש בכבישים."

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button