מבזקיםמשפטי/פלילי

אישום: תושב מזרח ירושלים רצח את אחותו – כי הבחין ששוחחה עם גבר

פרקליטות מחוז דרום הגישה לפני זמן קצר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד פלאח קייסי, בן 34, בגין רצח אחותו ג'ומאנה קייסי ז"ל, בת 35, לפני כחודש באילת.

על פי עובדות כתב האישום, ב- 26 במאי, בשעות הלילה, כאשר הבחין הנאשם כי אחותו משוחחת בטלפון עם גבר, הלך למטבח, נטל סיר והיכה בראשה, בעודה משוחחת בטלפון, זאת תוך שהיא מנסה להדוף את הנאשם ואף שרטה אותו בגופו. הנאשם חבט פעם נוספת בראשה באמצעות הסיר, המנוחה צעקה, יצאה מחוץ לביתה ונפלה, אך הנאשם משכה בידיה והחזירה לביתה. לאחר מכן, חנק הנאשם את המנוחה באמצעות שרוך נעל וכתוצאה ממעשיו, נגרם מותה.

שוטרי וחוקרי מרחב אילת הוקפצו למקום. בתום בדיקה ראשונה ולאחר שעלה חשד כי האישה עליה נמצאו סימני אלימות, נרצחה, הובאו למקום חוקרי המעבדה הניידת וביחד החלו כל הכוחות לנתח ולאסוף ממצאים מהזירה. עוד באותו ערב עצרו החוקרים את אחיה של המנוחה, תושב מזרח ירושלים בשנות ה-30 לחייו, בחשד למעורבות ברצח אחותו. עם התפתחות בחקירה עלה כי האח הגיע לבית אחותו המנוחה, היכה אותה ולאחר מכן חנק אותה למוות. עוד עלה כי הרקע הוא ככל הנראה התנגדות לאורח החיים אותם ניהלה בעיר אילת.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

התיק נחקר על ידי משטרת אילת. הפרקליטות מבקשת לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

מהמשטרה נמסר: "המשטרה פעלה בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת לבסס את התשתית הראיתית כנגד החשוד ברצח אחותו ותמשיך לפעול כלפי אלה הנוקטים באלימות כנגד נשים באפס סובלנות ותביא למיצוי הדין עימם."

ארכיון. צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button