מבזקיםצבא וביטחון

אנשי פיקוד העורף ממשיכים במאמצי איתור חיים בהריסות הבניין שקרס במיאמי

למשלחת פיקוד העורף ומשרד החוץ הנמצאת במיאמי הצטרפו ביממה האחרונה חברי משלחת נוספים ביניהם מחלצים, מהנדסים ואנשי אוכלוסייה, לצורך חיזוק וסיוע למשלחת הקיימת. צוות מבצעי של יחידה 9900 באגף המודיעין בנה מודל תלת-מימדי הממפה את הבניין שקרס ובכך מייעל את תהליך איתור הגופות במבנה. 

צילום: דובר צה"ל

המשלחת פועלת בשני מאמצים עיקריים, מאמץ החילוץ וההנדסה ומאמץ האוכלוסייה בו מסייעים קציני פיקוד העורף למשפחות הנעדרים. פעילות משלחת צה״ל תמשך ככל שיידרש. במקביל עובד צוות הקונסוליה הישראלית, בראשות הקונסול הכללי, מול השלטונות המקומיים, המשפחות וראשי הקהילה היהודית, ובוחן דרכים נוספות שבהן נוכל לסייע, דוגמת תמיכה נפשית למשפחות ולקהילה.
 

צילום: דובר צה"ל

מדבריו של מפקד צוות ביחידה 9900, סגן נ׳: ״בשגרה, אני מפקד על צוות מיוחד שבונה מודלים תלת-מימדיים לצורך ביצוע פעילויות מבצעיות של צה״ל. בימים האחרונים, אנשי הצוות משתמשים ביכולות טכנולוגיות מתקדמות על מנת לסייע למשלחת פיקוד העורף במיאמי. ניתחנו את הבניין שקרס ובנינו מודל תלת מימדי שלו, שיאפשר לאנשי פיקוד העורף, לסייע בחילוץ ולהתמצא בין ההריסות בצורה מהירה ואפקטיבית יותר. אנחנו מודים על הזכות וגאים לקחת חלק במאמץ הומניטרי חשוב כל כך״.

צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button