חדשות הארץ

השר לבט"פ ומזכ״ל "העבודה" ביקרו בבית משפחת דסטאו ביסט ז״ל ברמלה

במהלך השבוע הגיע השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, בהזמנת מזכ״ל המפלגה, ערן חרמוני, לביקור בבית משפחת דסטאו ביסט ז״ל ברמלה, שנהרג לאחר שהותקף על ידי שני צעירים רכובים על אופניים חשמליים במהלך מבצע ״שומר החומות״.

בתום הביקור אמר השר בר-לב: ״דסטאו אהב את מדינת ישראל וגידל ילדים לתפארת. המוות שלו הוא טרגדיה נוראית שלא הייתה צריכה לקרות, והשתלשלות האירועים כפי שמתארת משפחתו, מזעזעת ומוסיפה יגון לאבל הכבד ממילא. הבטחתי להם שאדאג אישית להתעדכן ולוודא שהמשטרה תהפוך כל אבן בחקירת האירוע״.

מזכ״ל מפלגת העבודה, ערן חרמוני, מסר בתום הביקור: ״הדבר החשוב ביותר שיעשה צדק לדסטאו ביסט ז"ל ובני משפחתו. זוהי זכות בסיסית של כל אזרח, ואינטרס ציבורי ממדרגה ראשונה. אני מבקש להודות לשר לביטחון פנים עמר בר-לב אשר תוך פחות מ-48 שעות מרגע שנחשף לטענות הנוגעות לאי טיפול ראוי של החקירה, עשה מעשה והגיע להיפגש עם המשפחה ע"מ להביע תנחומים, לשמוע בקשב רב ובאופן ישיר את הכאב, הדרישה לצדק והטענות החשובות הנוגעות לטיפול של רשויות אכיפת החוק עד כה. אני משוכנע כי השר בר-לב יעשה ככל יכולתו על מנת שהנושא יטופל עד תום, ומקווה כי רוצחיו של דסטאו ז"ל יתפסו במהרה."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button