מבזקיםפוליטי / מדיני

גנץ דן עם יו"ר התנועה לאיכות השלטון על הקמת ועדת חקירה לפרשת הצוללות

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד אליעד שרגא, נפגש לפני שעה קלה (שישי) עם שר הביטחון בני גנץ בכדי לדון בצורך להקים ועדת חקירה ממלכתית לפרשת הצוללות.

עו״ד שרגא סיפר בפגישה על העתירה שהגישה התנועה לאיכות השלטון לבג״ץ בצירוף תצהירים של מעל ל-50 מראשי מערכת הביטחון בעבר שהצטרפו לדרישה להקים ועדת חקירה ממלכתית לחקר הפרשה. כזכור, העתירה הוגשה לאחר חקירה מקיפה ועצמאית של התנועה לאיכות השלטון את הפרשה.

יו״ר התנועה לאיכות השלטון, עו״ד ד״ר אליעד שרגא: ״עד לרגע זה יש יותר מדי סימני שאלה פתוחים שהציבור חייב לקבל עליהם תשובות. חייבים לחקור לעומק את פרשת השחיתות הביטחונית החמורה בתולדות מדינת ישראל. לא נשקוט עד שתקום ועדת חקירה ממלכתית. אנו מודים לשר הביטחון על מחויבותו לעניין״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

2 תגובות

  1. גנץ צודק עקרונית בנסיונות לקדם הקמת ועדת חרירה ממלכתית אבל…. גנץ היה מהראשונים שניסח את ההגדרה ״ישראל לפני הכל״ אין על כך ויכוח אבל תנאי הכרחי הוא קיום ממשלה יציבה. הוקמה ממשלה לאחר ניהול מו״מ מורכב בצורה מכובדת וללא הדלפות וספינים, מה שמעיד על רמת אימון גבוה בין השותפים. בכדי לשמר את יכולת העבודה יש הכרח לתאם נושאים שונים עם האנשים שאמונים על כך. בנושא ועדת חקירת צוללות, מן הסתם נכון ליזום ולקדם הליך שכזה באמצעות שר המשפטים ולא לייצר ״יוזמות פרטיות״ שעלולות לפגוע במרקם העדין של הממשלה ובסופו של דבר להכשיל מהלך שבעיקרו הוא מוסכם. רגישות, זהירות והתחשבות הדדית הם מכללי היסוד החשובים לשימור הממשלה שרק עכשיו עושה את צעדיה הראשונים.

  2. איש מאוד לא חכם במילים מעטות מחרחר רחב
    רק כלפי הצד הימני של המפה הפוליטית.
    מעולם לא הוא ולא התנועה שהוא עומד בראשה
    לא הגישו לבגץ תלונות כלפי אהוד ברק, רות בן דוד ( המפורסמת) גנץ בעצמו על פרשת 5 המיליון.
    לא פלא שהלך הזרזיר אצל העורב!!!

Back to top button