צרכנות

פוטרתם ממקום העבודה? אל תוותרו על הזכויות שלכם!

אחד מהדברים המשמעותיים ביותר שיש לכל אחד מאתנו בחיים, זה למעשה מקום העבודה שלנו. לכאורה, כאשר הכול מתנהל על מי מנוחות וכאשר אנחנו מגיעים בכל יום מחדש לעבודה, אנחנו לא עוצרים וחושבים על המשמעות של העניין הזה בחיינו. יחד עם זאת, כאשר מתחילות הבעיות או כאשר אנחנו מוצאים מכתב פיטורים על שולחננו, הדברים נראים אחרת לגמרי. פתאום, בבת אחת, אנחנו מבינים שאין לנו איך לגמור את החודש, שאנחנו צריכים למצוא מקום עבודה אחר ושאנחנו נאלצים למעשה להתמודד עם שינוי משמעותי ביותר שיגיע כתוצאה מאותו מכתב פיטורים שקיבלנו. מה שכן, רגע לפני שאתם משלימים ככה סתם עם אותו מכתב פיטורים ומקבלים את הדין, חשוב שתכירו את הזכויות שלכם, כי אין שום סיבה שבעולם שבגללה אתם צריכים לוותר על מה שמגיע לכם.

 

מה עושים אם המעסיק מנסה לפגוע בזכויות שלנו בעת הפיטורים?

אומנם זה נכון שבתנאים מסוימים זו זכותו של המעסיק לפטר אותנו, אך מצד שני, חשוב לראות איך הוא עושה את הדברים. האם הוא עושה זאת על ידי מכתב פיטורים, בהתאם לכל הנהלים הקבועים בחוק ותוך שמירה על הזכויות שלנו? או שאולי אחד מהדברים הראשונים שהוא מנסה לעשות זה דווקא לא לשלם לנו פיצויים ופיטורים ולנסות לחסוך כמה שרק אפשר? חשוב להבין: אתם לא באמת נדרשים להכיר את החוק לבד, כי בדיוק בשביל זה קיימים עורכי דין לענייני דיני עבודה שאליהם תוכלו לפנות. עו"ד דיני עבודה הוא יש מקצוע שלמד את התחום, שמכיר אותו לעומק ושיודע היטב מה מגיע לכם ומה אומרות הזכויות שלכם כעובדים מפוטרים. לכן, אפילו אם אתם בסך הכול רוצים להתייעץ ולהבין איפה אתם עומדים ומה מגיע לכם, כדאי שתפנו עוד היום אל עוה"ד הטוב ביותר באזורכם.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

כיצד נבחר עורך דין לענייני דיני עבודה?

קיבלתם מכתב פיטורים ואתם מחפשים עו"ד דיני עבודה? ברור לכם שמגיע לכם משהו כתוצאה מהפיטורים אך לא לגמרי ברור לכם לאן לפנות וכדי לעשות את כל הבירורים הנדרשים? אם כך, אנחנו לגמרי יכולים להבין ללבכם. זה ידוע שלא חסרים עורכי דין בישראל וחלק מהם מגיעים עם התמחות ספציפית בדיני עבודה. משמעות הדברים היא שצריך לברר במי מכולם אתם בוחרים, כי אותו עו"ד דיני עבודה שיטפל במקרה שלכם ישפיע בצורה משמעותית על המשך התהליך כולו. לכן, אם תוכלו לבדוק מה הניסיון של עוה"ד, עד כמה הוא מומחה והאם הוא מקצוען אמתי או לא, זה כמובן כדאי. כך תוכלו להיות בטוחים שאומנם אתם מאבדים את מקום עבודתכם ויוצאים לדרך חדשה, אך לפחות תקבלו את כל הכסף שמגיע לכם. בחרו עו"ד משכמו ומעלה, קבלו ממנו ייעוץ משפטי וכך תבטיחו שהזכויות שלכם לא תיפגענה.

 

 

Back to top button