צרכנות

שחזור מידע – למי זה מתאים?

קרדיט תמונה FREEPIK

כולנו מכירים את המקרים האלה שגורמים לנזק ואבדן נתונים ממש כאשר אנו לא מוכנים לכך. מדובר בנייד שנהרס או ניזוק, במחשב או מערכת מידע ממוחשבת שקרסה, מדיה חברתית אשר פרסמנו בה תמונות וכעת אינה פעילה, תכונה זדונית שהובילה לאבדן נתונים חשובים, וכן, יש לא מעט דוגמאות בהן המידע והנתונים שלנו – החל ממסמכים וקבצים עד תמונות וקצבי קול – נמחקים ואובדים.

במקרים של מידע חשוב ונתונים שאבדו, חשוב לא להתייאש אלא למזער נזקים ולנסות לבצע שחזור מידע. פעולה כזאת מומלץ שיבצע רק בעל מקצוע ורצוי לבחור מעבדה מקצועית ומומלצת לשחזור מידע.

כיום יש חברות שחזור מידע הפועלות כבר שנים באמצעות כלים וטכנולוגיות מתקדמות כמו גם ניסיון ומומחיות כדי לשחר מידע. לכן מומלץ לבחור במומחים ולא לעשות זאת לבד כדי לא לגרום נזק נוסף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חברות אמינות וטובות עובדות במעבדה נקייה ומהוקצעת הפועלת תחת כל התקנים והכללים שמגנים על המידע המשוחזר בזמן שמומחים עוזרים להפיק כמה שיותר נתונים שאבדו.

כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע שימו לב כי מדובר במומחים לשחזור דיסק קשיח שיכולים הציל נתונים , ממחשבים, ניידים, מערכות מידע, מסופונים, קופות, מדיות שונות ועוד.

שימו לב כי אתם בוחרים את מי שעובד עם  גורמי אכיפה בעת הצורך ואת מי שקיבלתם עליו המלצות טובות.

אז למי מתאים שירות שחזור מידע? הנה כמה דוגמאות:

אנשים פרטיים – אנשים פרטיים יכולים לאבד תמונות או תכנים יקרים לליבם או חשובים החל ממקרים של קריסת מחשב עד למקרים של רשת חברתית שנסגרה או נייד תקול. במקרה כזה יש להתייעץ עם המומחים.

בעלי עסקים, ארגונים וחברות – בעלי עסקים וחברות שומרים מאות קבצים נתונים ומידע במערכות הממוחשבות שלהם. ברגע שהמידע נעלם: בית העסק יכול לסבול בנזק בלתי הפיך! לכן חשוב לבחור חברת שחזור מומחית המעסיקה טכנאים ואנשי מקצוע מיומנים.

אושיות חברתיות – כיום יש לא מעט אנשים שמתפרנסים מפרסום ברשתות חברתיות. רשת שקורסת או נסגרת עלולה להעלים עמה מידע תמונות ופרסומים. לכן חשוב לבצע שחזור מידע באמצעות מומחים.

מי שזקוק למידע עבור חקירה או בית עבור הופעה בבית משפט – יש לכם הוכחה בנייד? זקוקים לתמונה או סרטון כדי להציג ראיות במשטרה או בבית המשפט? בחרו מומחים בשחזור מידע שיכולים לשחזר נתונים עבור חקירה. כך תוכלו להפיק את המקסימום במקרה של אבדן נתונים.

Back to top button