חדשות הארץ

סוף עצוב: גופת הנער כבן 18 שנעדר מאמש נמצאה על חוף הים בחדרה

משטרת ישראל פתחה אתמול (ראשון) בחיפושים עם קבלת דיווח על תושב חדרה שנעלם בים סמוך לתחנת הכוח בחדרה. מהדיווח עלה כי שלושה חברים בגילאי 17-18 נכנסו לים ורק שניים חזרו חזרה לחוף. היום כאמור הנער נמצא ללא רוח חיים על חוף הים בחדרה.

פראמדיקית מד"א שובל גולן סיפרה: "הגענו אל החוף והובילו אותנו על הנער שהיה מחוסר הכרה לאחר שמשו אותו מהמים. ביצענו בו בדיקות רפואיות אך הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום."

פראמדיק מד"א ויקי שמואל סיפר: "אתמול בסביבות השעה 19:20 הזניקו אותנו לחוף הדייגים בחדרה ודיווחו לנו שראו נער בן 18 במצוקה בים ולאחר דקות בודדות הוא נעלם במים. הייתה לנו תקווה שימצאו אותו מהר ושנוכל להציל אותו ולאחר שעות של חיפושים, שוחררנו עם הניידת טיפול נמרץ מהמקום והסריקות נמשכו. הערב (ב) כעבור 24 שעות בדיוק, בשעה 19:31 הוזנקנו שוב לאותו החוף והפעם אזרח ששחה עם משפחתו בים, הבחין בצעיר מחוסר הכרה צף במים. האזרח משה אותו מהמים וכשהגענו ביצענו בו בדיקות רפואיות ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

תגובה אחת

  1. עצוב מוות טראגי ומיותר,תלמידים יצאו לחופשה שימרו על עצמכם יהי זכרו ברוך

Back to top button