משפטי/פלילי

8 נעצרו בחשד לגניבת מים ופגיעה בתשתיות המדינה

המשטרה עצרה הלילה (שלישי) 8 חשודים בגניבת מים ופגיעה בחשד לגניבת מים ופגיעה בתשתיות מדינה באומדן של מאות אלפי שקלים.

החקירה התנהלה בשבועות האחרונים בהובלת תחנת חברון/מרחב יהודה בשיתוף יחידת הפיקוח של המנהל האזרחי, מת"ק חברון, חברת מקורות וצפ"א, ומהלכה עלה חשד כי החשודים נהגו להתחבר באופן פיראטי לצינורות של חברת מקורות המזרימים מים לאזור הישובים בגזרת חברון ובדרך זו פגעו באספקה הרציפה של המים לתושבי הישובים ולפגיעה באיכות המים.

במסגרת החקירה נאספו חומרים בהם מתועדים החשודים כשהם פוגעים בקווי מים ראשיים של חברת 'מקורות', מתחברים אליהם באופן פיראטי ומסיטים את קווי המים אל בריכות אגירה פיראטיות ולאחר מכן סוחרים במים הגנובים. בכך, למעשה, ביצעו החשודים גניבה בהיקף של אלפי קוב מים מדי חודש, בשווי מיליוני ₪, פגעו בתשתיות מדינת ישראל וצמצמו משמעותית את אספקת המים לתושבי האזור.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הלילה פשטו הכוחות על בתיהם של החשודים ובחיפוש בביתם נתפסו סכומי כסף מזומן בשווי של עשרות אלפי שקלים, אותרו בורות מים ששימשו למאגר מים שנגנבו, הוחרמה מיכלית מים ששימשה לשנע את המים, נחשפו צינורות וציוד ששימש לגניבת המים וחיבור לתשתיות ובוצע איטום לקידוחים פיראטיים בעומק של עשרות מטרים. החשודים נחקרו הבוקר ובהמשך יובאו לצורך דיון בעיניינם בבימ"ש צבאי.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button