פוליטי / מדיני

סאגת הקיזוזים: ח"כ מאיר יצחק הלוי הגיע למליאת הכנסת

ח"כ מאיר יצחק הלוי, מסיעת תקווה חדשה, הגיע לערב ההצבעות במליאה למרות שהאופוזיציה הסכימה להתקזז מולו בשל מות אחותו.

תחילה האופוזיציה לא הסכימה לבצע את הקיזוז אך לאחר משא ומתן בין הצדדים אושר הקיזוז.

ח"כ יריב לוין, יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה אמר: "זהו שפל שלא היה כדוגמתו. שימוש הכי ציני שיכול להיות באבל של אדם כדי לנסות לגנוב הצבעה. למרות כל התרגילים המבישים האלה, האופוזיציה תמשיך לפעול בנחישות כדי להפיל את הממשלה, וכמה שיותר מהר."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בקואליציה טענו מנגד כי ח"כ בנצור, שהיה אמור להתקזז עם הלוי, נמצא בכנסת. מבדיקה בלוח הנוכחות של חברי הכנסת, טענת האופוזיציה נכונה וח"כ בנצור נמצא במשכן.

בליכוד הגיבו בחזרה: "סוכם שהקיזוז יהיה מול חבר כנסת מהאופוזיציה, כפי שיודיע לפני כל הצבעה מרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, לח"כ שרן השכל. לפני ההצבעה הזו הודיע לוין שהקיזוז יהיה מול ח"כ גילה גמליאל, ובשאר ההצבעות הקיזוז יהיה מול ח"כ יואב בן צור".

תגובת תקווה חדשה לאירוע: "הבהרה בעקבות שקרי הליכוד- ח״כ יואב בנצור קוזז מול ח״כ יצחק הלוי עד סוף השבעה על אחותו שנפטרה היום! הדבר סוכם בין-היתר בהלווית אחותו של יצחק הלוי, בין בנצור לשר סער. משום מה בנצור הגיע להצביע, ואז טען הליכוד כי יש ״לנייד״ הקיזוז לגילה גמליאל. קיזוז הוא לעולם שמי ואף פעם לא מתנייד. מצער שגם במצב כזה האופוזיציה בחרה לשבור את מילתה ולהתנהג בחוסר אנושיות".

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת, גדעון שרון

Back to top button