כלכלהמבזקים

נשיא התאחדות התעשיינים ביקר בעיריית אשקלון: "צו השעה הוא להרחיב את התעשייה"

עיריית אשקלון אירחה ביום חמישי האחרון את נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר ואת נציגי ההתאחדות לפגישת עבודה שמטרתה להציג בפני הנוכחים את ההתפתחות התעשייתית והכלכלית של העיר, נוכח השינויים שהוא עוברת וצפויה לעבור בשנים הקרובות, עם הקמתם של מפעלים חדשים, פארק ההיי-טק הגדול בישראל שיוקם בעיר וההכרזה על העיר כאזור עדיפות לאומית לתעשייה, תעסוקה וכלכלה.

בפגישה נכחו גם ראש העיר, תומר גלאם ושר הרווחה, מאיר כהן. כמו כן, מנהל הרשות להשקעות, שלומי אטיאס, מנהל אגף חדשנות ואסטרטגיה, עידו לבנה ותעשיינים מהאזור. במהלך הפגישה שוחחו הנוכחים על האפשרויות והכלים לקידום התעשייה, ההשקעות בתעשייה וקידום התעסוקה בעיר אשקלון. כמו כן, נבחנו דרכים לשיפור הסביבה העסקית באזור.

ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם, אמר: "ההכרה באשקלון כאזור עדיפות לאומית א' מהווה בשורה של ממש עבורנו בדרך למשוך חברות מתקדמות ועתירות ידע שישדרגו באופן משמעותי את עולם התעסוקה והתעשייה בעיר ויביאו לתוספת של אלפי מקומות עבודה חדשים עבור התושבים הקיימים ואלו שיצטרפו לעיר. כל הפעולות שלנו מכוונות בדיוק לשם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר הרווחה, מאיר כהן, ציין: "נעשה הכל בכנסת כדי שאזור התעשייה של אשקלון יקבל את כל מה שהוא צריך כדי לשגשג״.

נשיא התאחדות התעשיינים, ד"ר רון תומר, הוסיף: "צו השעה הוא להרחיב את התעשייה ובאמצעותה לייצר עוד ועוד מקומות עבודה איכותיים בשכר הגון שכ״כ נדרשים למשק. כך ניצור מצב בו פחות ופחות אנשים יידרשו לבוא לשערי הרווחה".

צילום: דוברות התאחדות התעשיינים.
צילום: דוברות התאחדות התעשיינים.

Back to top button