ספורט

לבקשת ארגון זיר"ה: ביהמ"ש המחוזי הורה לחסום את אתר "נבדל"

ארגון זיר"ה (זכויות יוצרים ברשת האינטרנט) פעל להגשת בקשה לבית משפט המחוזי להורות לספקיות האינטרנט לחסום את הגישה לאתר "נבדל", המאפשר צפייה במשחקי בספורט ממקורות לא חוקיים, לצפייה בישראל.
 
האתר נבדל נחסם לצפייה בישראל בתקופת שיא של ענף הספורט, בה משוחקים טורניר היורו 2020 ומשחקי אליפות קופה אמריקה. זכויות השידור של טורניר היורו 2020 שמורות לצ'רלטון, אשר הצטרפה לאחרונה לזיר"ה כחלק ממטרת גופי השידור השונים לאחד כוחות בהגנה על זכויות יוצרים בישראל.
 
מארגון זיר"ה נמסר: "אנו מברכים על החלטת בית המשפט על קבלת ההחלטה המוצדקת להורות על חסימת הגישה לאתר הפיראטי. זהו הישג נוסף של זיר"ה במאבק מול התוכן הפיראטי והלא חוקי  על מנת לשמור על היוצרים וזכויות היוצרים של גופי השידור. זיר"ה מחויבת להמשיך את המאבק כנגד הפיראטיות ברשת האינטרנט וקוראת לכלל גופי השידור להצטרף למאבק למען עתיד היצירה הישראלית"

עו"ד ערן פרזנטי ממשרד פירון, המייצג את זיר"ה, אמר: "התיקון לחוק זכות יוצרים בשנת 2020, העניק סמכות לבית המשפט המחוזי להוציא צווים לספקיות האינטרנט לבקשת בעלי הזכויות, לחסום גישה של גולשים לאתרים מפרי זכויות יוצרים. מאז כניסת התיקון לתוקף פעל ארגון זיר"ה בהצלחה להוצאת עשרות צווי חסימה כנגד אתרים מפרים כגון אתר נבדל".

צילום: .freepik
 
 

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button