חדשות הארץ

הנשיא הרצוג: הכנסת הזו היא הלב הפועם של העם היהודי

טקס הרמת כוסית לכבוד הנשיא האחד עשר של מדינת ישראל, יצחק הרצוג, התקיים היום (רביעי) בטרקלין שאגאל של משכן הכנסת. במהלך הטקס שר הזמר קובי אפללו את השירים "תפילה" ו"מכתב לאחי" בליווי גיטרה ופסנתר. במהלך האירוע, העניק יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת מיקי לוי לנשיא הנבחר יצחק הרצוג את מדליית "המלך דוד".

צילום: דוברות הכנסת- נועם מושקוביץ

יושב ראש הכנסת חבר הכנסת מיקי לוי אמר בטקס: "נשיא המדינה הנבחר, יצחק הרצוג ורעייתו מיכל הרצוג, כנסת ישראל ואני אישית מאחלים לכם הצלחה בכל אשר תפנו, הצלחתכם היא הצלחת מדינת ישראל. לך בכוחך זה. בהצלחה מכל הלב!

צילום: דוברות הכנסת- נועם מושקוביץ

יושב ראש הכנסת הוסיף וסיפר לגביי המדליה: מדליה זו היא מתוך שטיח הקיר "הכניסה לירושלים" של האומן מארק שאגאל שנעשה במיוחד עבור משכן הכנסת. על המדליה מוטבע דוד, המנגן בנבל, מוביל תהלוכה של מחוללים ונגנים החוגגים את כניסת ארון הברית לירושלים. במשך שנות הגלות הארוכות הפכה תהלוכה זו לסמל לכמיהתו העזה של העם היהודי לשוב לציון ולחדש בה את חייו".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת- נועם מושקוביץ

הנשיא יצחק הרצוג הודה ליושב ראש הכנסת: "בשמי ובשם מיכל אני מבקש להודות מעומק ליבי ליו"ר הכנסת ולרעייתו נורית על קבלת הפנים הנפלאה; לעובדי ולעובדות הכנסת שהפיקו פה אירוע מכובד, ממלכתי וראוי. הכנסת הזו היא הלב הפועם של העם היהודי במדינתו ובכל רחבי תבל. תחיי מדינת ישראל! תחיי כנסת ישראל!".

צילום: דוברות הכנסת- נועם מושקוביץ

Back to top button