צרכנות

כל הדברים החשובים על התחום של עיצוב פנים וילות יוקרה

עבורינו עיצוב פנים זה לא סתם משלח ידינו. מדובר עבורינו, על אמנות של ממש. אלא שבניגוד לתמונה או פסל אותם אנחנו יכולים לתלות פשוט ברחבי הבית, כאן אנחנו מדברים על יצירת אמנות שאנחנו חלק אינטגרלי, פעיל בתוכה.

קרדיט: FREEPIK

על אף שעבורינו, תהליך של עיצוב פנים וילות יוקרה הוא ממש חלק אינטגרלי מחיי היום יום שלנו, בתור מעצבים, אנחנו יודעים כי עבור רבים, אלו שלא מכיירם את התחום לעומק, עיצוב פנים וילות יוקרה נדמה כמו תהליך הדומה במידה רבה לקסם. אמנם, גם אנחנו מאמינים כי מדובר על קסם אמיתי, אבל אנחנו יודעים גם להגיד כי ישנם חוקים שמאפשרים לנו ולרבים אחרים לבצע את המוטל עלינו, עיצוב פנים וילות יוקרה, על הצד הטוב ביותר.

אני, אריה גולדין עיצוב פנים, רוצה לקחת אתכם אל בין רזי המקצוע. לשתף אתכם באופן בו אני מבצע את העבודה שלי כדי שגם אתם תוכלו לשאוב השראה שתעזור לכם להחליט כיצד אתם מעוניינים לבצע גם במרחב האישי שלכם עיצוב פנים וילות יוקרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קודם כל, תיחום החלל

עיצוב פנים וילות יוקרה מתחיל בנקודה אחת בדיוק. היא הנקודה בה אנחנו מחליטים ביחד מה הוא החלל בו תהליך העיצוב מתרחש. אנחנו לא יכולים לגשת לתהליך של עיצוב פנים וילות יוקרה בלי להיות בטוחים כי אנחנו יודעים מה כולל החלל. כמה חדרים יש לנו, מה הגודל שלהם, מה היינו רוצים לאחסן בכל נקודה לאורך הבית.

עיצוב פנים וילות יוקרה, בסופו של יום, הוא עיצוב פנים דומה במידה ניכרת לכל עיצוב פנים של כל דירה אחרת. בין אם מדובר על עיצוב פנים דירות יוקרה ובין אם מדובר על עיצוב של כל דירה קטנה אחרת. גם במקרים הללו, נתחיל במיפוי של שטח הדירה. נבין האם אנחנו רוצים, למשל, לשים את החדר של הילדים דווקא בקומה השניה? אולי אנחנו מעוניינים בכלל לשים את החדר שלהם בקומת הכניסה כדי שיוכלו לצאת מהמיטות שלהם ולשחק בשבת בבוקר בלי שנהיה מוטרדים מכך שהקטנים הלכו לטפס על המדרגות. אולי נרצה לבחור למקם את חדר השינה שלנו בסמוך לחדר האמבטיה, אולי נחליט שאת החדר של המתבגר אנחנו שמים דווקא בעליית הגג.

כל אחת מהבחירות הללו היא בחירה חשובה מאוד אותה יש לבצע ממש בשלבי העבודה הראשוניים כדי שנוכל להתחיל לתכנן ביחד ולסלול את הדרך בדרך לתהליך של עיצוב וילות יוקרה על הצד הטוב ביותר. כאמור, מיפיו החדרים זה תהליך אותו יש לבצע מתוך היכרות עם השטח, הכרה של האזורים מהם מגיעה השמש לאורך שעות שונות ביממה, מהיכן באה בריזה לבית ועוד ועוד.

הקו העיצובי

כמובן שכאשר אנחנו הולכים על תהליך של עיצוב פנים וילות יוקרה אנחנו צריכים לשאול את עצמנו מה הסיפור אותו מספר הנכס המצוי בבעלותינו. אבל אנחנו גם צריכים  לזכור כמובן שאנחנו יכולים להישאר עם ראש פתוח ולאפשר לכל אחד מהחדרים בוילה לקבל את המבט הייחודי שלי.

לדוגמא, אם הלכנו על קו של עיצוב כפרי בתוך התהליך של עיצוב פנים וילות יוקרה, אין זה אומר כי אי אפשר לעצב את חדר האמבטיה באופן שונה. לא פעם דווקא את חדר האמבטיה לקוחות רבים מעוניינים לעצב בסגנון שלא ספא נניח, משהו שנמצא על פניו בקו עיצובי רחוק מזה של הסגנון הכפרי שהשפיע על שאר החדרים בבית.

כלומר, עיצוב פנים וילות יוקרה הוא תהליך בו אנחנו צריכים להיות עם מספיק רעיונות כדי שיהיה לנו על מה לשחק ובכל זאת, לשמור על ראש פתוח כמה שניתן.

עכשיו, כמה מילים על תאורה

אם יש טיפ אחד שתקחו מהמאמר הזה, שלי, של אריה גולדין עיצוב פנים, הוא שהדבר הכי, הכי חשוב בבית זו תאורה. גם במקרה הזה , אין זה משנה האם מדובר על עיצוב פנים דירות יוקרה או על דירה פשוטה באחת מערי המכרז. הנקודה היא שאור, בין אם הוא מגיע מחלונות גדולים, גופי תאורה ייעודיים, אח מלאכותי, לא משנה מהיכן, גורם לנו, בני האדם להרגיש טוב יותר .

כמובן שאם יש לנו את הפוטנציאל, הדבר הנכון לעשות בן בחדרי השינה והן במרחבים המשותפים הוא לתת במה לחלונות. חלונות גדולים, מהם נכנס אור טבעי יתנו תחושה של רעננות, ניקיון וחופש, בייחוד אם מהחלונות נשקף נוף ששווה לנו להביט בו.

אם אין לנו את הנתונים הטובים לכך או בשעות הלילה, בחירה של גופי תאורה זה כמעט השלב השני מבחינתי, אריה גולדין עיצוב פנים, אליו הייתי צולל.

עיצוב פנים וילות יוקרה צבעים ובחירת רהיטים

אחרי שסיכמנו את כל ההקדמות לדיון, זה הזמן לדבר על מה שמעניין לקוחות במיוחד. כל מי שבא אלי עבור עיצוב פנים וילות יוקרה כבר מעוניין ללכת לבחור את הרהיטים הייחודיים לבית שלו, להניח אותם ובכך הוא חושב כי העבודה הסתיימה .

על כך אני, אריה גולדין עיצוב פנים , רוצה להגיד כמה מילים. קודם כל, זכרו כי רהיטים הם ממש לא רק הספה, שידת הטלווזיה והשולחן בחדר האוכל. כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים וילות יוקרה, אנחנו מדברים על עולם בו לכל פרט ופרט יש הרבה מאוד משמעות. כך שלא מספיק רק לרכוש רהיטים מתאימים, אלא צריך לדעת כי אלוהים, כמאמר המשפט הידוע, נמצא בפרטים הקטנים. צבע הידיות בחדר האמבטיה, הכריות אותן נבחר להניח על הספה. כל דבר מקבל משמעות קצת אחרת כאשר מחברים את הכל ביחד לכדי תמונה אחת גדולה.

ההמלצה שלי בכל זאת, כאשר אנחנו ניגשים לתהליך של עיצוב פנים וילות יוקרה, הוא להתחיל מהחלל, הפריטים הגדולים שאי אפשר בלעדיהם . לאט, לאט נרד לרזולציות נמוכות יותר ויותר כדי לקבל את האפקט ההרמוני השלם.

גינה ומרחב חיצוני

אחרי שבחרנו כל פריט בבית החדש שלנו, חשוב כמובן להתייחס גם למה שנמצא בחוץ. מרפסת יפה כמו גם גינה מטופחת יכולות להוסיף במידה רבה על מידת ההנאה שלנו מהבית החדש. מחקרים רבים מראים כי החיבור לאדמה נותן ערך מוסף משמעותי עבורינו בני האדם, מה שתורם באופן משמעותי לאיכות החיים שלנו.

כאשר אנחנו מדברים על עיצוב פנים וילות יוקרה אנחנו מדברים כל כך הרבה על האופן בו הדברים מוצגים עד שאנחנו שוכחים לא פעם לשאול את עצמנו כמה שאלות פשוטות. בניהן, האם אנחנו רוצים גם ליהנות מהנכס שלנו. האם אנחנו רוצים להרגיש בו בבית? יצירה של מרחב חיצוני מושקע יכול בהחלט לענות על השאלה הזו ולתת לכם את הערך המוסף הזה שחיפשתם כל הזמן.

זה הרגע לצאת לדרך

תהליך עיצוב פנים דירות יוקרה הוא תהליך ארוך ומורכב. ההמלצה היא להתחיל עם התהליך כמה שיותר מהר כדי שתוכלו ליהנות מהתוצאות במהירות הרבה ביותר.

אנחנו מחכים לכם כאן. אני, אריה גולדין עיצוב פנים כמו גם כל הצות גם. אם אתם מעוניינים בכך אתם יכולים להמשיך למאמר החדש ביותר באתר.

Back to top button