פוליטי / מדיני

משלחת של 10 שגרירות ושגרירים יגיעו מחר לביקור בישראל

משלחת של עשרה שגרירות ושגרירים יגיעו מחר (חמישי) לביקור בישראל. המשלחת, יחד עם בני ובנות זוגם הוזמנו לארץ על ידי שגריר ישראל בארצות הברית ובאו"ם, גלעד ארדן, ואורגנה בשיתוף עם התנועה הציונית- האמריקאית (AZM) וארגון ״מצעד החיים״, מגיעה מן קצר לאחר מבצע "שומר החומות" כחלק ממהלכי ההסברה שמוביל השגריר ארדן לקראת הדיונים הקרובים במועצת הביטחון, ולקראת ועידת האו״ם שתתקיים בספטמבר בהשתתפות מנהיגים מכל רחבי העולם.

המשלחת שתכלול לראשונה לא רק שגרירים המייצגים את מדינותיהם באו״ם, אלא גם שגרירים המייצגים את מדינתם בארצות הברית. תשהה בישראל כשבעה ימים, תסייר באתרים ברחבי הארץ כמו הר הבית, כותל המערבי, כנסיית הקבר ויד ושם, ותיפגש עם בכירים בממשלה ועם גורמי צבא וביטחון. כמו כן, יבקרו השגרירים בפיקוד הצפון ובפיקוד הדרום, יקבלו סקירות ביטחוניות מבכירים בצה"ל, יסיירו במנהרות טרור של חמאס וחיזבאללה וייפגשו עם תושבים בעוטף עזה ובצפון. רשימת המדינות המשתתפות: אוסטרליה, ארגנטינה, בהוטן, אוקראינה, קניה, גואטמלה, צ'כיה, הונגריה, הרפובליקה הדומיניקנית, טונגה.

מדברי השגריר ארדן: "אני שמח ומברך על ההיענות של שגרירי המדינות השונות להשתתף בביקור. זוהי משלחת ראשונה הכוללת גם שגרירים מוושינגטון, לאור חשיבותם והשפעתם. לצערי, גם במדינות של שגרירים אלה, וכמובן גם באו"ם מופצים שקרים כנגד ישראל. כך היה גם במהלך מבצע ״שומר החומות״. אנחנו נציג לשגרירים את האמת על ישראל, ואני משוכנע שהם יחזרו למדינותיהם ולאו״ם עם הבנה ברורה יותר של התמודדות ישראל עם ארגוני הטרור. נחדד בפניהם את ההבדל בין הטרוריסטים המבצעים פשעי מלחמה, לבין מדינת ישראל הדמוקרטית הפועלת להגן על עצמה.״

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
ארכיון. צילום: מארק ניימן / לע"מ

Back to top button