חדשות הארץמבזקים

פעוטה ננעלה בשגגה בתוך רכב בכפר יונה – וחולצה בשלום ע"י מתנדבת 'ידידים'

תינוקת כבת שמונה חודשים ננעלה הבוקר (ראשון) בשגגה בתוך רכב לעיני אמה ברחוב חנה רובינא בכפר יונה.

תהילה יהודה, כוננית סניף כפר יונה, נענתה לקריאה והגיעה במהירות למקום, כשאליה מצטרף ריימונד נחום, כונן נוסף. באמצעות הציוד הייעודי שברשותם, חילצו תהילה וריימונד את התינוקת בשלום תוך זמן קצר, ללא גרימת נזק לרכב.

תהילה מספרת: "בוקר תשעה באב, השעה כבר כמעט 11, עומס חום כבד בחוץ. נחתי מעט בבית בעקבות הצום כאשר התקבלה קריאת החירום אודות ילדה נעולה ברכב. מיד יצאתי עם הרכב, כשבדרך פגשתי ברכב פיקוח עירוני שפינה לי את הדרך כך שאגיע במהירות. בכתובת ראיתי את האם מחוץ לרכב ותינוקת כבת שמונה חודשים בתוך הרכב הנעול. מתברר שהתינוקת לחצה על השלט ונעלה את עצמה ברכב מול אמה ההמומה. עומס החום הכבד הביא את הקהל שסביב לרצות לשבור את החלון, בעוד אחרים הזעיקו את ידידים. הרגעתי את האמא ואת האנשים ובעזרת הציוד הייעודי פתחתי בתוך שניות את הרכב וחילצתי את התינוקת בשלום. התינוקת שמחה ואף חייכה אליי. האבא שהגיע מיד אחרי הפתיחה והאמא ההמומה לא הפסיקו להודות ולשבח את מהירות התגובה שלי ושל הארגון ולהודות לנו על המענה המיידי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בידידים שבים וקוראים להורים לשאת עמם את מפתח הרכב תמיד ושלא לתת את המפתח בידי הילדים • במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.

צילום: ידידים

Back to top button