מבזקיםמשפטי/פלילי

עשרות מתפרעים חשודים בתקיפת לוחמי מג"ב סמוך למאחז 'קומי אורי' בשומרון

כוחות מג"ב שהיו בפעילות אכיפת שטח צבאי סגור סמוך למאחז 'קומי אורי' זיהו אמש (שלישי) שני אנשים בתוך השטח, לאחד מהם לא היה אישור לשהות בו. הלוחמים ביקשו מהבחור מספר פעמים להתפנות מהשטח תוך שהם מקריאים לו את הצו.

החשוד סירב להתפנות והחל להתפרע ולהשתולל במקום, הלוחמים נאלצו להוציא אותו. הבחור השני שהיה איתו החל לקרוא למספר מתפרעים שהגיעו למקום והקיפו את הלוחמים תוך שהם משתמשים באלימות פיזית ותוקפים מספר לוחמים. לוחם אחד שהותקף וחש בסכנה זרק רימון הלם בכדי להרחיק את המתפרעים. עשרות מתיישבים היו מחוץ לשטח צבאי הסגור.

מהמשטרה נמסר: "לוחמי משמר הגבול פועלים בכדי לתת ביטחון ולשרת את האזרח, לא נאפשר כל פגיעה בלוחם ונפעל בנחישות נגד מפרי סדר ותוקפי שוטרים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ איתמר בן גביר הגיב: "אלימות המשטרה אינה פוסקת כשמדובר באנשים שאיכפת להם יישוב ארץ ישראל. ההוראה לשוטרים להתעלל בתושבים, מגיעה מגבוה. מישהו שם בצמרת גיבור על יהודים, במקום לשלוח את השוטרים ללוד, לרמלה לשכונת שמעון הצדיק, שם מכים נשים ומתעללים בילדים רק בגלל שהם יהודים עם כיפה. מחר אגיש שאילתה לבדוק מדוע נמצאים כוחות המשטרה במקום שאין בו כל הצדקה שיימצאו שם".

מהישוב יצהר נמסר: "אנו קוראים למח"ש לחקור בהקדם את הטענות הקשות לאלימות שוטרים בקומי אורי. צו האלוף שמוטל על הגבעה צריך היה להיות מוסר כבר מזמן ויפה שעה אחת קודם."

צילום: דוברות המשטרה

תגובה אחת

  1. הכנסתו של בן גביר לכנסת על ידי נתניהו פתחה דלת רחבה לקיצוניים אלימים לפעול בחסות חסינות. בושה לראות נבחרי ציבור שבזים ומבזים את מוסדות החוק והבטחון במדינה. סיכון רב לכל מה שנבנה בארץ הזו במשך שנים. מתקרב הרגע העצוב שבו יצטרכו להגדיר את בן כביר ותומכיו כתומכי טרור ולהרחיק אותם ממוקדי הכח הציבורי.

Back to top button