אינטרנטמבזקים

הרשות להגנת הפרטיות ערכה לראשונה וובינר למגזר השלישי

שומרים על הפרטיות גם במגזר השלישי. וובינר ראשון מסוגו נערך על ידי הרשות להגנת הפרטיות וארגון מנהיגות אזרחית בנושא היבטי פרטיות והגנה על מידע אישי במאגרי מידע דיגיטליים
 
עשרות השתתפו אתמול (שלישי) בוובינר ראשון מסוגו, שהוקדש כולו להיבטי פרטיות  והגנה על מידע אישי במאגרי מידע דיגיטליים במגזר השלישי. את הוובינר יזמו הרשות להגנת הפרטיות בשיתוף ארגון מנהיגות אזרחית (ארגון הגג של ארגוני המגזר השלישי), מתוך הבנה כי ארגונים אלה מעניקים תמיכה, ליווי וסיוע לציבור ומטבע הדברים אוספים ומנהלים מידע אישי, חלקו רגיש ביותר על כל אזרח. הוובינר התמקד בנושא היבטי פרטיות והגנה על מידע אישי במאגרי מידע דיגיטליים, ובמסגרתו הועלו נושאי פרטיות הרלוונטיים לתחומי הפעילות של ארגונים אלה, והושם דגש על פרטיות בעידן המידע, עקרונות הגנת הפרטיות ותקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע).
 
הוובינר מצטרף לפעולות נוספות שמבצעת הרשות במטרה להנגיש נושאי פרטיות לסקטורים מכלל מגזרי המשק לשם העלאת המודעות לפרטיות והגנה על מידע אישי במאגרי דיגיטליים, כמפורט בדו"ח הדו שנתי המסכם את פעילות הרשות בשנתיים האחרונות ואשר התפרסם הבוקר לציבור. בדו"ח סיכום הפעילות מפורטת פעילותה הענפה של הרשות בשנתיים האחרונות, לרבות בתחומי ההסברה וההדרכה שמקיימת הרשות כגון: פורומים מקצועיים, שולחנות עגולים, כנסים והדרכות למגזרים שונים במשק.

Back to top button