בידורמבזקים

קוטלר נגד בנט: "איך אתה לא מתבייש, גם אני התחסנתי ולקיתי בדלקת"

העיתונאית ואשת הטלוויזיה לשעבר אושרת קוטלר התייחסה היום (שישי) לנאומו של ראש הממשלה נפתלי בנט שתקף בחריפות את אזרחי ישראל שטרם התחסנו מפני נגיף הקורונה וכתבה בעמוד הפייסבוק שלה: "אדוני ראש הממשלה, איך אתה לא מתבייש להסית באופן פרוע נגד מיליון אזרחים במדינת ישראל? קביעתך שאנשים לא מחוסנים מסכנים את בריאות הציבור היא הכרזה שערורייתית שאין לה כל תוקף מדעי!"

קוטלר הוסיפה כי "מחוסנים נדבקים בקורונה מדביקים אחרים בקורונה וגם מפתחים מחלה קשה. אז על איזה בסיס בדיוק אתה תובע ממיליון איש שחוששים מהחיסון ללכת להתחסן?"

קוטלר שיתפה על מצבה הרפואי לאחר שקיבלה את החיסון וכתבה: "גם אני התחסנתי, ולקיתי בדלקת מפחידה מאוד בשריר הלב, עד היום אני סובלת מהפרעות קצב, ופגיעה בפעילות בלוטת התריס. כמוני יש עוד אלפים בארץ! ה FDA מתריע מפני תופעת הלוואי הזאת וגם אחרות שהתגלו בינתיים, אז באיזו חוצפה אתה מעיז לזלזל בחששות של מיליון איש? באיזו חוצפה אתה הופך אותם למוקצים מחמת מיאוס, לאנשים שמסכנים אחרים?"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

קוטלר אף תקפה את הממשלה על חוסר השקיפות בנוגע לחיסונים ודיוני קבינט הקורונה: "מדוע ההסכם עם פייזר עדיין מושחר? איך אתה מצפה שנאמין למשרד הבריאות ששוב ושוב נתפס בפרסום נתונים שקריים? מדוע יש חיסיון של 30 שנה על דיוני הקורונה? רוצה שנאמין לכם? תחשפו הכל!

"ובאשר לתו הירוק" הוסיפה, "אנא הסבר לציבור בבקשה מה התועלת המעשית למנוע מלא מחוסנים להכנס לאירועים כשברור לכל שגם מחוסנים מדבקים ונדבקים? איך אתה וגם שר הבריאות שפעם הטיף לליברליזם נותנים יד לאפלייה בוטה כל כך בין אוכלוסיות על רקע רפואי הקורונה כאן כדי להישאר כולל הואריאנטים שלה. לחיות איתה לא אומר לכפות חיסונים או להוקיע אוכלוסיות שלמות. לחיות איתה אומר להבין את המחלה הזאת."

לסיכום כתבה, "ממליצה לך וגם לשר הבריאות להזמין לפגישה דחופה את שורת הפרופסורים הנכבדה של מועצת החירום לקורונה. קבוצת מומחים בעלי שם שאין לה שום קשר עקיף או ישיר עם פייזר ולשמוע מה יש להם לומר בסוגייה. הם למשל חולקים על פרשנות הנתונים המוצגים לך על ידי המינויים המקצועיים של השלטון הקודם. האם עלה בדעתך שמי שמנהל את משבר הקורונה מאחורי הקלעים, גם כעת, הוא נתניהו עצמו? הקמתם ממשלת שינוי, אז אולי הגיע הזמן לשנות את הקונספציה בנושא הקורונה? אני מניחה שאתה זוכר לאן הביאה אותנו הקונספציה השגויה במלחמת יום הכיפורים. חזור בך אדוני ראש הממשלה, זו לא הדרך."

אושרת קוטלר. צילום: חדשות ערוץ 13

5 תגובות

  1. אתה רציני?
    אתה ואני צופים באותה טלויזיה?
    וואו.. כל פעם להיתקל במטומטמים מחדש..
    איזה באסה.

  2. מציע לך לחזור לשוט ביאכטה כמה שיותר רחוק ולא לחזור ייטב לך ולעם ישראל

  3. נו קוטלר בנט דיבר במפורש על אנשים שלא מתחסנים גם על בני נוער.. האם המיקרה הפרטי שלך הוא סיבה לא להתחסן. אין אלפים שסובלים מדלקת קרום הלב בגלל החיסונים ולא בגלל זה אנשים לא מיתחסנים זה כיניין של תרבות של העם היושב בציון ובנט מנסה לעורר דעת קהל כי.זה לא עיניין של פייזר ..אין שום אדם רציני שיפסול את הצורך בחיסון יתכן וךייזר הגזימה ביעילות לאורך זמן. וזאת בעיה העולם היה צא לפיתרון למגיפה ופייזר הבינה שאפשר לעשות כסף והרבה ולכן גם האישורים הנידרשים מראשויות הבריאות נתנו יד לזרוז התהליך של הכנסת החיסון לסל האמצעים לעצירת המגפה

Back to top button