מבזקים

סילמן ללוין: לא נוכל להיענות לדרישה לשיוויון בין הקואליציה ואופוזיציה בוועדת הכלכלה

יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, כתבה למרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, כי בכוונת הקואליציה להמשיך בהליך הקמת הוועדות בכנסת- גם ללא הסכמת האופוזיציה.

"למעשה, המחלוקת היחידה שנשארה פתוחה בינינו, היא דרישתכם לשיוויון במספר החברים בין חברי הקואליציה לחברי האופוזיציה בוועדת הכלכלה, וצמצום יתרון הרכב חברי ועדת הכספים מטעם הקואליציה ל-1 במקום 2 כיום. לשתי דרישות אלו לא נוכל להיענות, שכן שינוי זה עלול להוביל לשיתוק עבודת ועדות אלו, ולמעשה שיתוק החקיקה בנושאים תקציביים וכלכליים, דבר שיביא לפגיעה בתפקוד הממשלה ובמענה לצרכי אזרחי המדינה", כתבה.

תגובה אחת

  1. משחקי העם של הליכוד שמטרתם היחידה היא הפרעה לעבודה תקינה של הממשלה ראויה לכל גינוי. יש נושאים שבהם אין קואליציה ואופוזיציה. נתניהו מוכן לשבור כל כללי משחק קיימים בעדי לחזור לכס השליט. אסור לאפשר לאדם שנראה בעליל שכל כוונתו היא לרסק מערכות שלטון ולמלט עצמו מכסא הנאשמים. המדינה הפכה לכי בידיו למילוי צאפרכיונומשאלוציו האישיות והציבור בחלקו לעבדיו ובחלקו עד חנפניו ותומכיו ובלבד שיהיו קרובים לסיר הבשר. הערבוב ש״ח אישי ופוליטי וחוסר הטפאבחנה בין שניהם עלול להמיט אסון על המדינה. ודרך אגב , עד עכשיו יש ליד ביתו של נתניהו בקיסריה מחסום משטרה ועל הכתובת ״ראש ממשלת ישראל״. האם שלט זה נשכל בטעות? בעל השלט מתבקש לאסוף את השלט ולהעבירו לרעננה (שם ביתו של ראש ממשלה מכהן)

Back to top button