מבזקיםמשפטי/פלילי

תושב המרכז מואשם שביצע עבירות מין בבנו בן השמונה, תיעד אותם – והעלה לאתרי פדופילים

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה היום (שני) לבית-המשפט המחוזי מרכז, כתב אישום נגד נאשם תושב המרכז, בגין ריבוי עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס ובנסיבות מחמירות על-ידי בן משפחה, שימוש בגופו של קטין להצגת פרסום תועבה בידי אחראי, פרסום תועבה ובו דמותו של קטין בידי אחראי, החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין והטרדה מינית זאת לאחר שבין היתר ביצע בבנו הקטין עבירות מין, צילם אותן והעלה אותן לרשת.

על פי כתב האישום, במספר מועדים, שבהם שהה הנאשם לבדו עם א.א (בנו הקטין יליד 2013) בביתם, ביצע הנאשם מעשים מגונים בבנו, תוך שהוא מתעד את מעשיו בווידיאו ובסטילס. כל המעשים המגונים, אשר בוצעו בין השנים 2016-2017 על ידי הנאשם בא.א, תועדו על ידי הנאשם ופורסמו על-ידו באתר ברשת האפלה, המשמש לפרסומי פדופיליה ולשיח בין אנשים הצורכים פרסומי תועבה של קטינים. מיד לאחר מכן החל הנאשם לנהל דיון על מעשיו בקטין עם אחרים שצפו בפרסומי התועבה. במהלך השיח שהתעורר בעקבות הפרסומים עודד הנאשם את האחרים לבצע מעשים כמוהו. עוד כמפורט בכתב האישום הנאשם פרסם באתר הפדופילי תמונות של אשתו ושל ב.ב (בנו הקטין יליד 2010), אשר צולמו בין השנים 2011-2012, ללא ידיעתה או הסכמתה של אשתו. בין היתר פרסם תמונות של אשתו כשהיא עירומה חלקית וכן תמונות של אשתו וב.ב הערום כשהם ישנים.

בנוסף, הנאשם נהג להתחבר לאינטרנט באמצעות דפדפן TOR המשמש לגלישה ב"רשת האפלה", וזאת על מנת לאתר חומרי תועבה ובהם דמותו של קטין, לצורך סיפוקו המיני, וכן להתכתב עם משתמשים אחרים. הנאשם החזיק בביתו, על גבי התקני מחשב שונים, אלפי סרטונים ותמונות המכילים חומרי תועבה ובהם דמויות של קטינים, רובם בנים אשר גילם נע בין חודשים ספורים לבין גיל 12 לערך. בין יתר החומרים שהחזיק הנאשם אותרו סרטונים ותמונות המתעדים אלפי ילדים מרחבי העולם בהם מבוצעות עבירות מין חמורות.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בד בבד עם הגשת כתב-האישום, הגישה הפרקליטות בקשת מעצר עד תום ההליכים המשפטיים נגד הנאשם.

החקירה בפרשה זו התנהלה על-ידי מפלג החקירות של יחידה 105 בלהב 433, ותוך שיתוף פעולה עם רשויות אכיפה במדינות זרות.

צילום: freepik

Back to top button