מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר ועדת העבודה רייטן: מבטיחה לשמוע ולראות כל אדם בכאבו, מצוקתו והתמודדותו

ועדת העבודה, הרווחה והבריאות של הכנסת אישרה היום (שני) את מינויה של ח"כ אפרת רייטן מרום מסיעת העבודה לתפקיד יו"ר הוועדה. בפתח הישיבה ערך יו"ר ועדת הכנסת ח"כ ניר אורבך הצבעה על המינוי. לאחר אישורו בירך ח"כ אורבך את ח"כ רייטן מרום: "אני שמח על המינוי, וסמוך ובטוח שתעשי עבודה מקצועית וטובה, בהצלחה".

יו"ר הכנסת ח"כ מיקי לוי בירך גם הוא את ח"כ רייטן על המינוי: "בעזרת המזג השיפוטי הנוח שלך, נועם ההליכות והאיכויות הנוספות שלך אני בטוח שתובילי את הוועדה לשיאים חדשים ושיתקבלו כאן החלטות לטובת הציבור הישראלי. זכות גדולה נפלה בחלקך לעמוד בראשות ועדה חשובה כל כך ואני מאחל לך הצלחה בהמשך הדרך. אני וכל אנשי הצוות כאן עבורך, כדי להבטיח את הצלחתך והצלחת הוועדה".

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

בנוסף, התייחס יו"ר הכנסת להיעדרותן של חילק מסיעות האופוזיציה מהדיון: "אני מצר על כך שחלק מהסיעות בחרו להיעדר מהדיון למרות שהקואליציה הושיטה יד לשלום ועשתה מאמצים אדירים לשפר את היחסים. אי אפשר לעשות ברוגז על כל דבר וראוי שחלק מהסיעות יבדקו את עצמן. קשה מאוד לנהל את הכנסת באווירה כזאת. האווירה צריכה להשתנות ואני נחוש להוביל את הנושא הזה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

חברי הוועדה ח"כ אוסמה סעדי (הרשימה המשותפת), ח"כ מיכל רוזין (מרצ), ח"כ אלינה ברדץ' יאלוב (ישראל ביתנו) וח"כ יוראי להב הרצנו (יש עתיד) בירכו גם הם את היו"ר הנבחרת ואיחלו לה בהצלחה בפועלה למען הציבור הישראלי ולמען האוכלוסיות המוחלשות השונות בפרט.

יו"ר הוועדה הנבחרת ח"כ רייטן מרום הודתה ליו"ר הכנסת, ליו"ר ועדת הכנסת, למזכירת הכנסת ירדנה מלר הורוביץ ולחברי הוועדה על המינוי והברכות ואמרה: "איני נוהגת לפזר הבטחות ללא כיסוי, לכן איני עומדת להפריח הבטחות לרפורמות מרחיקות לכת. עם זאת, יש שני דברים מוחלטים שאני מבטיחה כאן ועכשיו: לשמוע ולראות כל אדם וכל אזרח בכאבו, מצוקתו והתמודדותו. ולעשות כמיטב יכולתי להיאבק ולייצג את הקול של כל אדם שזקוק לכך תוך רגישות, שיקול דעת, ותבונה ומתוך הבנה של ליבת כוחנו ועוצמתנו כחברה, ואחריות לעתידנו."

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

עוד הוסיפה יו"ר הוועדה: "גם אני חשה תחושת אכזבה מכך שחלק מסיעות האופוזיציה בחרו שלא להגיע היום ומודה מאוד למי שכן הגיע, ח"כ טיבי וח"כ סעדי. בכל זאת אני בטוחה שתהיה כאן ועדה שתעבוד יחד- קואליציה ואופוזיציה, עבור הציבור כולו. כבר ניהלנו שיחות עם חברי אופוזיציה ודיברנו על שיתופי פעולה שונים ותכניות לעבודה משותפת".

Back to top button