מבזקים

ח"כ אורבך: מפעל ההתיישבות הוא בעל ערך עליון

יושב ראש סיעת ימינה ויושב ראש ועדת הכנסת, חבר הכנסת ניר אורבך נפגש עם ראשי תנועת 'נחלה' צבי אלימלך שרבף ודניאלה וייס, זאת במסגרת סבב פגישות של חבר הכנסת אורבך עם המתיישבים ביהודה ושומרון. ראשי התנועה הודו לאורבך על שלקח חלק וסייע במתווה אביתר. כמו כן סיכמו המשתתפים כי יעשו מאמצים לעזור למפעל ההתיישבות להמשיך לצמוח למען חוסנה ובטחונה של מדינת ישראל.

חבר הכנסת ניר אורבך אמר בפגישה: "מפעל ההתיישבות הוא בעל ערך עליון. ממשלת ישראל שלחה את אזרחי ישראל ליישב את הארץ מתוך אמונה גדולה בארץ ישראל וביטחון ישראל, אני מתכוון בעז"ה להיות כתובת למתיישבים ולמפעל ההתיישבות ולסייע ככל שאוכל".

דניאלה וייס וצבי אלימלך שרבף מסרו: "הממשלה צריכה ליישם את הסכם אביתר ככתבו וכלשונו. הזמן הסביר הוא לקראת החורף. אנחנו נותנים אמון בשר הביטחון גנץ שיעמוד על יישום מתווה אביתר ככתבו וכלשונו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

תגובה אחת

  1. חבר הכנסת אורבך עם כל הכבוד אינו בעל סמכויות על בנושאי הקיום של אזרחי מדינת ישראל. המר״ן יוסף סעדיה פסק בזמנו שחשיבותם של השטחים קטנה מחשיבותם של החיים! יש ויכוח פוליטי בסוגיית השטחים, לעטוף ויכוח זה בציפוי דביק של הצהרות פופוליסטיות שאינן מתחשבות בתנאים, במצב ובצרכים של מדינת ישראל הוא חוסר אחריות ועצימת עיניים. המחנה הימני אימץ במחיאות כפיים את מטווה טראמפ. המטווה הזה לא כולל הרחבת התנחלויות בשטחי יהודה ושומרון. ראשי יש״ע היו בארבה בטקס ההכרזה על ההסכם והצטרפו למחיאות הכפיים שליוו את סיום הטקס.
    אין שום סיבה וצורך להמשיך ולבלבל כת אזרחי המדינה.

Back to top button