מבזקים

ח"כ מעוז: לרה"מ בנט יש דמות לחיקוי, רה"מ לשעבר, ובעתיד הקרוב – בנימין נתניהו

חבר הכנסת אבי מעוז, יושב ראש מפלגת נעם וחבר סיעת הציונות הדתית, נשא לפני זמן קצר (שני) דברים בכנסת במסגרת דיון בהצעת אי האמון בממשלה. בנאומו אמר כי בנט הוא החיקוי של המקור – נתניהו.

בדבריו חבר הכנסת מעוז אמר: "מעבר לאי האמון שיש להביע בממשלה בגלל הפגיעה בזהות היהודית, הפקרת הביטחון, הנזקים ביחסים בינלאומיים, המאבק הכושל בקורונה ועוד ועוד, אני רוצה לדבר על עוד נקודה אחת. לראש הממשלה בנט יש דמות לחיקוי, שהוא מנסה בכל דרך להיות העתק שלו – דמות של מי שנכנס לפוליטיקה בגיל צעיר, נואם כריזמטי, עם אנגלית רהוטה וראש יזמי. זהו כמובן ראש הממשלה לשעבר, ובע"ה בעתיד הקרוב – בנימין נתניהו. לפני 34 שנים, בגיל 38 בערך, הוציא נתניהו את ספרו הראשון – 'הטרור: כיצד יוכל המערב לנצח'. נשמע מוכר? החיקוי כתב ספר, או שמא 'העתיק ספר', שנקרא 'כיצד לנצח מגיפה'. והנה כעת, התממש חלומו של החיקוי, וגם הוא הצליח להגיע לכס ראש הממשלה".

חבר הכנסת מעוז עמד על ההבדל בין הגעת נתניהו לראשות הממשלה, לבין כיצד בנט הגיע: "אבל מעבר להבדל המשמעותי בין כישרונות הנאום והרטוריקה של השניים, ומעבר לפער האדיר בין היכולות האנליטיות וכישורים המדיניים ביניהם, יש עוד הבדל מהותי. נתניהו הגיע לראשות הממשלה, לאחר שהתמודד בבחירות ישירות מול שמעון פרס, מנהיג השמאל דאז, ומי שהוביל בפער גדול בסקרים בעקבות רצח ראש הממשלה רבין. למרות זאת, נתניהו הצליח לנצח את פרס, וקיבל את אמון העם, שבחר בו באופן אישי, לעמוד בראשות ממשלת ישראל. בנט לעומת זאת, הציב את עצמו כמועמד לראשות ממשלה, וכמו בכל מערכות הבחירות שבהן הוא התמודד, התוצאות הסופיות היו הרחק למטה מדמיונות הסקרים, והוא סיים הפעם עם 7 מנדטים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בסיום דברים אמר חבר הכנסת מעוז: "העם אמר את דברו והביע בצורה הכי מפורשת שיכולה להיות אי אמון באפשרות שהוא יכהן כראש ממשלה. כזכור, בנט עצמו הדגיש בראיונות שאין לגיטימציה לדרוש רוטציה עם 10 מנדטים. אבל זה לא הפריע לו להצמיד אקדח לרקה של מדינת ישראל, ובסחטנות ובמרמה שלא מביישת מאפיונרים, הציב אולטימטום – או שאני ראש הממשלה הראשון או שהולכים לבחירות. הנקודה הזאת היא אי האמון הכי מהותי, כי זהו אי האמון של העם. אין לממשלה הזו שום לגיטימיות, ודינה לעבור מן העולם".

תגובה אחת

  1. מי זה מעוז? אם לא היו מזכירים את שמו לא היינו יודעים מיהו. כשעלה לדוחן ופתח את פיו חשבנו שזה חזן אבל חזן כבר לא חבר כנסת אז חשבנו שאולי זו מירי רגב אבל הצליל של הקול היה שונה ואז היה נראה שזה דודי אמסלם. אבל הוא נראה שונה. נואשנו מלנחש מן זו הקריקטורה שעומדת על דוחן הנואמים בכנסת ומנסה להסביר שהיא מעוז. אז מו זה מעוז? מי בחר אותו? ואז הגענו למסקנה שאנחנו בתוכנית בידור בטעות ולא בכנסת ישראל. הצגה מושלמת.

Back to top button