חדשות הארץמבזקים

לראשונה בעידן בנט: מבנים לא חוקיים צפויים להיות מפונים בדרום הר חברון

נציגי המנהל האזרחי צפויה לפנות היום (שלישי) שבעה מבנים לא חוקיים בישוב אדוריים שבדרום הר חברון. הפינוי התבצע לאחר שבג"ץ דחה את עתירתם של תושבי המקום שטענו כי הקמת המבנים הייתה בתיאום עם הרשויות, זאת לאור כוונות והצהרות המדינה לפעול להסדרת המקום.

ח"כ איתמר בן גביר הגיב לפינוי: "בזמן שממשלת בנט-לפיד מקפיאה הריסה בכל המגזר הבדואי בנגב, דוחה את פינוי חאן אל אחמר ולא נוקפת אצבע אל מול אלפי מבנים ערבים בלתי חוקיים בחברון והסביבה, היא נותנת אור ירוק למנהל להרוס בתי יהודים באדוריים. בנט שבוי בידי מנסור עבאס, והאישור של בנט להרס מראה שהממשלה הזו היא לא ממשלת 10 מעלות ימינה, אלא ממשלת שמאל על מלא".

צילום: דוברות הר חברון

ממפלגת 'הציונות הדתית' נמסר: "בנט ושקד שהבטיחו ממשלה עם 10 מעלות ימינה מוכיחים שוב הבוקר שהם השטיח האדום לתומכי הטרור והשמאל בממשלה. אחרי הקפאת הפינוי בחאן אל אחמר והתקפלות בפני מנסור עבאס עם הקפאת ההריסות בנגב, הם שועטים הבוקר לפינוי משפחות יהודיות ביישוב שמיועד להסדרה. כאשר בימים אלו מקודמת הצעת מחליטים להסדרת ישובים לא חוקיים בנגב ומנגד ולמרות ההתחייבויות לא מוסדר אף ישוב יהודי ברור כי אצל בנט ושקד יש דין אחד לתומכי הטרור ויש דין אחד ליהודים. בושה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות הר חברון

ראש המועצה האזורית הר חברון יוחאי דמרי, שנוכח ביישוב מאז שעות הבוקר המוקדמות, אומר כי מדובר בבוקר עצוב להתיישבות: "חבל מאוד שהמנהל האזרחי ומשרד הבטחון עושים מאמצים אדירים כדי לפנות 7 קרוונים ממקום שהוא אדמות מדינה לחלוטין, בעוד שבקו אווירי של כמה מטרים מאתנו הפלסטינים בונים ובונים בשטחי C ללא הפרעה ובכל יום נוגסים עוד ועוד משטחי ארץ ישראל. בוקר עצוב להתיישבות, בוקר עצוב לעם ישראל".

צילום: דוברות הר חברון
צילום: דוברות הר חברון
צילום: דוברות הר חברון

תגובה אחת

  1. שילוב המילים איתמר בן גביר חבר כנסת מעורר חלחלה. איש שפל שאינו רואה עצמו כשייך למדינת ישראל אלא לישות דמיונית מלפני 3000 שנים שמונהגת על ידי סנהדרין במתכונת זהה לחלוטין להנהגת אירן היום. אותה אידאולוגיה, אותה התלבושת, אותה הכיפה על הראש, אותו זקן? ואותו רצון עז להשמיד מישהו אחר רק בגלל שהוא אחר. זו לא התנהגות של יהודי אמיתי. זו מוטציה אלימה שיצאה לעולם ממקור בלתי ידוע ומשתוללת כמו הקורונה. .

Back to top button