מבזקיםפוליטי / מדיני

ח"כ גפני בנאום חריג בכנסת: "בנט הוא הרוצח של אלה שמתים מהקורונה"

ח"כ משה גפני (יהדות התורה) נשא לפנות בוקר (רביעי) נאום תקיף במליאת הכנסת בדיון על הצעת חוק הדיינים: "ח"כ עידית סילמן הקליטה אותנו. אני ממליץ לך (יו"ר הכנסת ח"כ אחמד טיבי) כשאתה מגיע להסכמים עם ימינה, תיזהר שלא יקליטו אותך. זה המלצה שלי אליך, מניסיון. זה מעשה חמור ביותר ואסור לעבור עליו לסדר היום. יו"ר ועדת חוקה שדיבר פה, לא היה לו מה לדבר, הוא הביא חוק של גן ילדים. הוא דיבר נגדי ונגד כמה ח"כים. רציתי לבקש להגיב, אבל הוא לא ראוי שאני אמסור הודעה אישית כנגדו. לא נעלבתי. הוא כמו אוויר בשבילי.

בעניין תחלואת הקורונה אמר גפני: "נפתלי בנט הוא הרוצח שלהם, הוא גורם להם למות."

בהמשך אמר גפני: "אני חוזר בי אבל הוא אשם בזה שאנשים מתים כעת מהקורונה. דיברו נגד ח"כ נתניהו, הוא הביא חיסונים, הגענו לתחלואה אפסית. עד שהגיעה הממשלה הנוכחית והגענו כמעט ל-2,000 נדבקים ביום. אין לו סיעתא דישמיא. איפה כל אלו שטענו שביבי אשם באנשים שמתו? אני חוזר ואומר, בנט אשם! לא להאמין במה הממשלה הזו עוסקת, במה היא מטרידה את האזרחים. מעניין אותם למנות את אנטיוכוס לחבר בוועדה למינוי דיינים. אה, כן, את מתן כהנא."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר גפני: "סילמן שמקליטה אותנו, עוד רוצה שניכנס לקואליציה. ננהל מלחמה כנגד ההתנהגות של שר האוצר. האם אתה מכיר את כל חברי מפלגת השר ליברמן? אתה לא מכיר, כי חלקם בבית סוהר. מה היו עושים לנו אם הינו מגיעים לסיכום של 53 מיליארד ש"ח. בעצם, לא, הם לא יקבלו את הכסף. נשרת את האזרחים מהאופוזיציה. את הנכים והקשישים והחקלאים. במקום חוק נורבגי רחב, שיתנו את הכסף לנזקקים."

ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – שמוליק גרוסמן

תגובה אחת

  1. גפני, אחד האנשים שהביא את הסחטנות הפוליטית לרמת השחיתות השלטונית הגבוהה ביותר. דברי אלוהים מפיו ומעשיו מעשי גזל וחרפה. אומנות חוסר ההתפרנסות בשם האלוהים היא יצירתו להתפאר. צריחותיו מובנות. פתאום נקטע שטפון המזומנים שהגיע דרך ועדת הכספים שהוא עמד בראשה ונהג לכאורה לגבות דמי סחיטה עבורו ועבור מקורביו כתנאי לאישורי העברות תקציב לפרויקטים שונים. איש שפיו וליבו אינם שווים. דוגמא נוראה להתדרדרות הרוחנית של קבוצה שבשם הדת עושה כל מעשה נבלה שאפשר להעלות על הדעת בכדי להזרים כספים לכיסיה העמוקים. לא נציג הדת ולא נציג השם, נושא שם האלוהים לשוא כאמתלא למילוי כיסיו בזהב. לשמוע אותו מטיף לאחרים על התנהגותם זה דומה לאזהרתו של נחש ארסי על הסיכון שבהסתובבות יחפים ביערות מחשש לעקרבים.

Back to top button