מבזקיםתנועה ותחבורה

העבודות בפרויקט הרכבת הקלה: אנשי כיבוי והצלה סיירו בתוואי התת קרקעי

העבודות בפרויקט הרכבת הקלה בגוש דן מתקדמות כל העת ומצריכות מתן מענה מבצעי הולם ומקצועי בכל שלבי הפרויקט עוד בטרם פתיחת קווי התחבורה להסעת ההמונים בגוש דן. בימים אלו נשלמות ההכנות לקראת ביצוע נסיעות מבחן של הרכבת הקלה בתוואי התת קרקעי, בתחילה בפתח תקווה ובבני ברק ובהמשך לאורך הקו התת קרקעי כולו.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז דן

לצורך מתן מענה מבצעי מקצועי ויעיל לשלב ההרצה של הרכבת, בוצע הבוקר (רביעי) סיור לקציני המטה ולמפקדי המשמרות של תחנות בני ברק ופתח תקווה. מפקדי התחנות, טפסר משנה ג'קי בנימיני, מפקד תחנת בני ברק, וטפסר משנה אלון שבתאי, מפקד תחנת פתח תקווה, יזמו את יום זה על מנת ליצור שפה ברורה ואחידה בממשק הפעולה המשותף לשתי התחנות באירוע בתוואי הרכבת.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז דן

אירוע בתוואי התת קרקעי מצריך שימוש בציוד מתקדם ובכמות רבה של לוחמי אש משתי התחנות, כמו גם בסינרגיה מושלמת בדרגי הפיקוד על מנת לנתב את הכוחות לטיפול מהיר ומקצועי באירוע השריפה אשר אינו נמצא בקשר עין וכולו מתרחש מתחת לאדמה.
אל הסיור התלוו מנהלים ומהנדסי בטיחות מטעם הרכבת הקלה אשר ערכו סיור מקצועי במתחם התפעולי של הרכבת והעבירו ללוחמים דגשי בטיחות בכל הקשור באירוע מבצעי ברכבת הקלה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז דן
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל | מחוז דן

Back to top button