חדשות הארץ

הוקם מטה למאבק הסרת החיסיון על חיסוני הקורונה בישראל

"מטה המאבק להסרת החיסיון על חיסוני הקורונה" הוקם היום (רביעי) כשבוע לאחר נאום "מתנגדי החיסונים" של רוה"מ בנט, שבו החליטה ממשלת ישראל והעומד בראשה להפוך מעל מיליון ישראלים למוקצים ומופלים, ובעקבות מידע רב ההולך ונחשף ברשת, החליטו ארגונים שונים וקבוצות פייסבוק להתאגד תחת המטה, שכאמור, הוקם היום.

צילום: freepik

יעדי המאבק הם:

  • לדרוש מהממשלה את חשיפת ההסכם שחתמה מדינת ישראל עם חברת פייזר במלואו!

  • לדרוש את חשיפת דיוני קבינט הקורונה במלואם, כולל פרוטוקולים של שנתיים אחורנית!

  • לבצע גילויים נאותים של ניגודי אינטרסים אפשריים של כל הגורמים הרפואיים המיעצים לקבינט הקורונה עם חברות התרופות!

  • לחשוף את כל המידע לציבור אודות כל תופעות הלוואי שהתגלו בעקבות החיסון באמצעות ניטור, בקרה ודיווח!

  • להחתים כל אזרח שבוחר להתחסן על טופס הסכמה הכולל את כל המידע על תופעות הלוואי האפשריות לחיסון!

במסגרת פעילות אנשי המטה נאספים כל העת חומרים ועדויות רבות של אזרחי ישראל אודות לכאורה הסתרה, סילוף, והעברה של מידע שקרי ומגמתי על החיסונים, תופעות הלוואי שלהם והדרך בה נאספים נתונים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמטה נמסר: "אנו דורשים לאלתר את חשיפת המידע לציבור ואת מתן אפשרות הבחירה המושכלת והלגיטימית לאזרחי ישראל, כזו המתבססת על עובדות ולא על הפחדה ושיסוי!"

צילום: freepik

תגובה אחת

  1. אין קשר בין דרישתם של רבים להסרת האיפול על כל האינפורמציה הקשורה למהלכי הניהול וקבלת ההחלטות בנושא הקורונה. ניתן להקים ועדת צנזורה שתבחן האם יש בענינים מסוימים סיכון של פגיעה בבטחון ישראל ולאסור על פרסומם. יחד עם זה אסור ליצור קשר בין קבלת החלטות לבין החובה האולטימטיבית של כל אזרח להתחסן! או לחילופין להבדק כל יום לפני שהולך להפגש עם אנשים אחרים וכמובן ככה גם לגבי ילדיו. זכותו המלאה של כל אזרח לקחת כל סיכון שהוא בוחר בו ונוגע לחייו בתנאי שבחירה זו לא תשפיע או תפגע בשכנו או כל אדם אחר. ברור כשמש ש קורונה מועברת בהדבקה. ברור שמי שלא מחוסן סיכוייו להדבר בנגיף גבוהים יותר ואז הוא הופך למפיץ הנגיף גם אם אין לו תסמינים של חולה. זה הקשר לחובת התחסנות. ומי שלא רוצה שיסתדר בביתו ויחכה עד שיימצא פתרון אחר. פרחחים חסרי אחריות מנצלים את העובדה שרוב הציבור מתחסן והסיכון לפריצת מחפה קטן מאד ועל סמך נתון זה מפתחים תאוריות חסרות בסיס ובעיקר מעידות על חוסר אחריות וחוסר שיקול דעת כשברוב המקרים מה שעומד מאחורי כל הקשקשת הזו זה פשוט פחד מהזריקה. ואת הפחד הזה עוטפים בתאוריות שסופן סיכון ילדיהם וסיכון האוכלוסיה כולה! אסור לאפשר לחבורה זו לסכן את הציבור ומילים יפות על דמוקרטיה ושיוויון לא יכסו על ענין זה. בושה וחרפה וגישה פרימיטיבית אגואיסטית וחסרת התחשבות בסביבה זה כל הסיפור.

Back to top button