מבזקיםמשפטי/פלילי

הארגון העולמי של בתי הכנסת: השחתת בית בכנסת בב"ב – זיכרון מתקופות אפלות

הארגון העולמי של בתי הכנסת הביע הבוקר (ראשון) זעזוע עמוק מחילול והשחתת בית הכנסת בבני ברק. "לצערנו, זהו אינו המקרה הראשון בחודשים האחרונים שבתי כנסת בישראל מחוללים כפי שאנו זוכרים מתקופות אפלות בהיותנו בגולה. אנו קוראים למשטרת ישראל ולגורמי אכיפת החוק לפעול במהירות על מנת לאתר את הפורעים ולמצות עימם את מלוא חומרת הדין", נמסר.

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) הביע גם הוא זעזוע מהמעשים: "הלב היהודי כואב ודאוב מול המראות והתמונות בבית הכנסת בבני ברק שחולל על ידי פורעים אנטישמיים. אך אי אפשר שלא לחשוב מהיכן נובעת אותה שנאה תהומית. רק לפני שבוע בשבת השתולל פורע בחיפה עם סכין קצבים ואיים על חרדים וריח השריפה עולה בכל ריכוזי שונאי החרדים. אין ספק שההסתה של הפוליטיקאים והתקשורת נגד המגזר החרדי מחלחלת לשכבות עמוקות בנפש המתבוללים, ומתפרצת לעיתים קרובות בדרכים חשוכות שמזכירות ימים אפלים. כאשר מסיתים ציבורים שלמים כביכול החרדים אשמים בקורונה, במצוקת המצב הכלכלי ובמה לא, לא פלא שהמוסתים דעתם נטרפת עליהם, והם מביעים את שנאתם בחולניות. על העם היהודי להזדעק נגד המקרה המצער בבני ברק, ולא פחות מכך נגד המסיתים בפוליטיקה ובתקשורת."

ח"כ איתמר בן גביר אמר: "מחריד. רק כשמדובר בנערים שמציירים על קירות מסגד, המדינה רועשת וגועשת. כשהמקומות הקדושים לעם היהודי מחוללים, אני תוהה לאן נעלם ראש הממשלה, לאן נעלם נשיא המדינה, היכן מתחבא השר לשירותי דת ואיפה נעלמו אבירי שלטון החוק מהשמאל. אני דורש הקמת צוות חקירה מיוחד שיחקור את הנושא, לפחות כפי שנעשה באירועי תג מחיר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: ליכוד בני ברק

Back to top button