חדשות הארץמבזקים

רה"מ בנט: מגפת הדלתא היא מגפה חדשה ושונה מנגיף קורונה המקורי

ראש הממשלה, נפתלי בנט, חנך היום (רביעי) את מתחם החיסונים של שירותי בריאות כללית בסינמה סיטי בירושלים, בהשתתפות יו"ר דירקטוריון קופ"ח כללית, יוחנן לוקר, מ"מ מנכ"ל קופ"ח כללית, אלי כהן, ורופאי המתחם. ביחד עם רופאי המתחם, ליווה ראש הממשלה זוג מתחסנים בקבלת החיסון השלישי לנגיף הקורונה.
 
ראש הממשלה אמר בהצהרה לתקשורת: "ישראל אזרה אומץ ואנחנו הראשונים בעולם שמתחסנים בחיסון המשלים, החיסון השלישי. זה לא דבר מובן מאליו, זו החלטה מקצועית שהתקבלה, אבל זו החלטה חיונית כדי לנסות להימנע מאמצעים יותר קשים. הנה הסיפור בצורה הכי פשוטה: המטרה שלנו היא לשמור על ישראל פתוחה, אבל לא להגיע למצב שבתי החולים חלילה יצטרכו יום אחד להגיד 'אין לנו מקום, אתם לא יכולים להיכנס'. זה לא יכול לקרות במדינת ישראל. אנחנו יודעים לחשב איך מגיעים למצב הזה, והמטרה שלנו היא לא להגיע לזה. אנחנו יודעים מתי ללחוץ על הברקס. ביחד אנחנו יכולים למנוע את ההגעה לאותה תקרה שאנחנו לא רוצים להגיע אליה."

צילום: חיים צח / לע"מ

ראש הממשלה הוסיף: "מגפת הדלתא היא מגפה חדשה ושונה. כשאתה נדבק במגפת הדלתא, מספר הנגיפים שיש בגופך הוא בערך פי 1,000 מאשר במגפה המקורית לפני שנה וחצי. זה אומר שבאוויר מסתובבים הרבה יותר נגיפים. אל מול האויב הזה של ריבוי נגיפים, אנחנו צריכים הגנות יותר גבוהות. בשורה התחתונה, כדי שלא נצטרך להגיע למגבלות הרבה יותר קשות – אנחנו נתחסן, נעטה מסכות ונשמור על ריחוק. זה בידינו".
 
יו"ר דירקטוריון קופ"ח כללית, יוחנן לוקר, הוסיף: "ברגע שהתקבלה החלטה למתן מנת חיסון שלישי, נערכנו מיד ופתחנו מחדש את המתחמים הגדולים ברחבי הארץ, ואנחנו מחסנים בקצב גבוה. אני התחסנתי אתמול, לא רק כדוגמא אישית, אלא מתוך מחשבה שההחלטה היא נכונה ותגן עלינו. אנחנו ערוכים ונעשה כל הנדרש כדי להגן על אזרחי ישראל. נפתח 24 שעות, 7 ימים בשבוע – אם יידרש. בואו להתחסן. תודה לך ראש הממשלה, תודה לצוותים שלנו, ל-48,000 עובדי כללית, לעובדי כל הקופות ולצוותי הרפואה".

צילום: חיים צח / לע"מ
צילום: חיים צח / לע"מ

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
Back to top button