צרכנות

איך נבחר חברה לשאיבת הצפות?

אנשים רבים לא מבינים מה התפקיד של אותו רכב משונה עמוס בצינורות ועליו מכלית איסוף. אז לפני שנסביר איך בוחרים חברה לשאיבת הצפות, חשוב להבין מה תפקידה של מערכת הביוב ומהי ביובית. מערכת הביוב היא בין המערכות הכי בסיסיות ובלעדיה אין אנו יכולים לתפקד בעידן המודרני. היא מפנה את הפכים שנוצרים בתוך הבניין וגם מחוצה לו ומקושרת למערכת הביוב העירונית.

 

מהי ביובית?

ביובית היא רכב מיוחד שהומצא במטרה לטפל בתקלות ובעיות הקשורות למערכת הביוב המרכזית כמו למשל פתיחה של סתימות שלא ניתן לפתוח באמצעים אחרים, לשאוב הצפה מבורות ביוב וכדומה. היא מכילה כמה מרכיבים חשובים. המרכזי שבהם הוא המיכל שמחולק לשני חלקים עיקריים – האחד מטרתו לאחסן את מי הביוב בעולם השני מכיל מים. מטרת המים היא לשטוף את קווי הביוב ולפתוח סתימות מורכבות וקשות. הביובית מכילה גם כמה משאבות המשמשות לשאיבה של הנוזלים ולהזרים מים בלחץ גבוה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

איך יודעים האם לבחור באינסטלטור או ביובית?

אינסטלטור פותר סתימות יחסית פשוטות, נזילות ובעיות הנמצאות בדרך כלל בתוך הדירה או הבית. ביובית לעומת זאת, תפקידה לשאוב הצפה מבורות ביוב בצורה מסיבית. חשוב להבין כי כאשר מדובר בחניון או חלל שהכניסה אליו נמוכה ומוגבלת, לא כל ביובית תתאים למשימה ויש לוודא לפני כן שאתם מזמינים ביובית נמוכה.

 

אז איך בוחרים שירותי ביובית?

חברה מקצועית המספקת שירותי ביובית אמורה קודם כל לספק לכם את השירות המתאים בהתאם לבעיה הקיימת. לא לכל החברות וקבלני הביובית יש את כלל השירותים. למשל יש חברות המספקות בנוסף לשירותי השאיבה על ידי המשאית גם ציוד לצילום קווי ביוב באמצעות טכנולוגיה הנקראת סיבים אופטימיים. מדובר במצלמה מאוד קטנה שחודרת אל תוך קל הביוב ויכולה לספק לנו מידע מהימן ברזולוציה מאוד גבוהה ולעזור לנו למצוא את הגורמים לבעיות במערכת הביוב.

 

זמינות היא מילת המפתח

בנוסף לציוד, לידע ולטכנולוגיה, חברת ביובית מקצועית או קבלן ביובית אמורים להגיע אליכם כמה שיותר מהר וזאת משום שמדובר בהצפה או תקלה במערכת הביוב, זה לא משהו שאפשר להשאיר אותו או לחכות איתו. בנוסף, חברה מקצועית חייבת קודם כל לבדוק את כל הנושא של מערכות חשמל משום שמים וחשמל הם סכנה ממשית. סוג של פצצה מתקתקת. אם שמתם לב שהקבלן לא בדק את המערכת החשמלית לפני שהוא מתחיל לפנות את המים, חשוב לעצור אותו לשאול אותו האם הוא איתר את כל ארונות החשמל שעלולים להוביל לסכנת התחשמלות.

 

שירותים משלימים

מעבר לכך שתפקידה של הביובית היא לשאוב את המים או לפתוח את הסתימה, השירות לרוב כולל גם החלפה של מכסי ביוב, תיקונים של נזילות מורכבות, תיקונים של פיצוצי מים ועוד.

 

מחפשים חברה מקצועית לשאיבת הצפות? המרכז לביוביות ושאיבות מספקים מגוון שירותי ביובית תחת קורת גג אחת לרבות שאיבת ביוב ופיתחת כל סוגי הסתימות, שטיפה ופתיחה של קווי ביוב, שאיבות מים וטיפול בהצפות ועוד. אם אתם סובלים מבעיות ותקלות חוזרות במערכת הביוב, צרו איתנו קשר ונשמח לתת לכם מענה מלא לכל בעיה.

 

Back to top button