צרכנות

תחזוקה וניהול שוטף לאתרי וורדפרס

כשהאתר מעודכן, אפשר לישון בשקט!

כשאתם בונים אתר אינטרנט אתם ודאי מוודאים שהכול ברור ועדכני, שהחומר מובן ונעים לעין הגולש וכו'. אבל כשההתלהבות הראשונית נעלמת,צריך מישהו שישמור על האתר "חי ונושם"

 בעלי אתרים אינם נותנים את הדעת לכך שלאחר שבונים אתר וורדפרס דרושה תחזוקה ועדכון המערכת באופן רציף.
העדכון צריך להיות כזה שבנוי על אסטרטגיה מובנית ומתוכננת, עם יעדים ברורים ויציבים, תוך התאמה לתחום, לשירות או למוצר שאתם מוכרים ולמילות המפתח שיקדמו אתכם במנוע החיפוש של גוגל. מעבר לעדכון הרגיל יש גם את הצורך להתעדכן בחידושים התקופתיים של וורדפרס.
אם תזניחו את האתר לא רק שלא הרווחתם אלא שזה עלול לגורם לכם נזק בטווח המיידי.
ולכן, תחזוקת אתרי וורדפרס היא הכרחית בדיוק כמו שהכרחי לתחזק כל עסק.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

 

למה כל כך חשוב לתחזק?

ישנם סיבות נוספות לחשיבות הרבה בתחזוקה שוטפת של אתר האינטרנט:

  • תחזוקה שוטפת שומרת על האתר שלכם מאובטח.
  • במקרים רבים הרכיבים באתר לא עובדים כראוי כשדרוש עדכון.
  • אתר שלא מתעדכן עלול לגלות פתאום שחלק מהדפדפנים לא מכירים אותו… כדי שהאתר שלכם ייפתח בכל סוג דפדפן יש צורך בעדכון תדיר.
  • תחזוקה כוללת גם ריענון ועדכון תכנים, אם תפקירו את הזירה הזאת הגולשים לא יהיו מעודכנים על מוצרים חדשים, על הנחות ומבצעים וגם לא יידעו שהרחבתם שעות פעילות (או צמצמתם…).
  • ואפילו דירוג וקידום אורגני. אם לא תשקיעו בכך המתחרים יעקפו אתכם, גם אם האתר הוא 'פיקס'.

 

אבל בשביל כל זה צריך מתכנת…

מה עושה המתכנת? מלבד בניית אתרי וורדפרס, מתכנת הוורדפרס יישמור על אתרך מתוחזק גם בשוטף, זאת כולל ניהול תכנים ורענון עמודי האתר בתוכן חדש.
הפעולות הקשורות בתחזוקת אתר הן רבות: עדכון מערכת הוורדפרס בכל פעם שעולה עדכון לגרסה חדשה, עדכון גרסת ה-PHP (שפת התוכנה של האינטרנט), שידרוג תבנית העבודה של אתר הוורדפרס,עדכון תוספים ורכיבים באתר, הסרת תוספים שלא בשימוש ושמירה על כך שכל האלמנטים באתר יעבדו כשורה.
בתחום האבטחה מתכנת האתרים דואג לאבטחת אתר הוורדפרס על ידי שלל פעולות אבטחה תקופתיות , סריקות יזומות והתקנת מוניטורים לחסימת ניסיונות פריצה. כמו כן הוא בודק באופן שוטף את תקינות מערכת הלידים של האתר ואת עדכניות התכנים באתר וכן מוסיף עמודים חדשים לפי הצורך. בנוסף לכך אתר שנמצא תחת מעקב תדיר של מתכנת משתנה ומתעדכן בעיצוב עכשווי ומשתפר באופן רציף ברמה הוויזואלית מה שנותן לעסק תדמית של עסק אטרקטיבי וצעיר בעל מוצרים חדשניים.

 

תנו דעתכם על תחזוקת אתרי וורדפרס

אם אתם בעלי אתר וורדפרס תנו את דעתכם ואל תזניחו את עניין התחזוקה, אתם יכולים לעשות זאת לבד, אבל מומלץ עוד יותר להיעזר במתכנת מקצועי שבקי בתחזוקת אתרי וורדפרס, לביצוע המשימות ולהיות עם "יד על הדופק" בכל הנוגע לחידושים ועדכונים של וורדפרס בנושא. מתכנת יוכל לפתור בדקות בודדות מה שייקח לכם שעות, יש לו גם תוכנות מתאימות לבדיקה וניתוח הנתונים ולגלות שגיאות עוד בטרם הן נוצרות.

Back to top button