חדשות הארץמבזקים

מאות בני אדם ליוו את טקס הלווייתו של רב סמל תיימור קבלאן שנפל במילוי תפקידו

טקס הלווייתו של הכבאי רס"ל תיימור קבלאן, שנפל אתמול (רביעי) בעת מילוי תפקידו הסתיים לפני שעה קלה בבית העם ביישוב בית ג'אן טקס הלווייתו של רס"ל תיימור קבלאן בהשתתפות המשפחה, השר לביטחון פנים עומר בר לב, נציב כבאות והצלה רב טפסר דדי שמחי, ראש מועצת בית ג'אן ראדי נג'ם, מפקד מחוז צפון טפסר ניזאר פארס, בכירים ולוחמים במערך כבאות ומחוז צפון.

בטקס על פי מנהג העדה הדרוזית בשילוב סממנים ממלכתיים וכאלה של מערך כבאות והצלה לישראל נישאה תפילה דתית ולאחריה עלו בזה אחר זה מכובדים, מפקדים ונציג המשפחה שנשאו הספדים לזכרו של לוחם האש שהיה בן 36 במותו.

אחיו וואחיד אמר כי "תיימור הקריב את חייו להצלת חיים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר לביטחון פנים עמר בר-לב ספד: "כמפקדים ולוחמים, אחד הסיכונים שאנו רואים לנגד עינינו בעת מילוי משימותינו הרבות הוא אובדן. בגוף ובנפש. סמל תיימור קבלאן הוא דוגמא ומופת לכל לוחם אש ולכל אדם. באומץ רב ובחוסן נפשי אדיר הוא התייצב אתמול מול השריפה הנוראית בקריית שמונה וחירף את נפשו לטובת הצלת חיים של אחרים".

צילום: ללא קרדיט

מפקד מחוז צפון ניזאר פארס נפרד אף הוא מלוחם האש קבלאן שהצטיין לדבריו במקצועיותו, אומץ ליבו, יכולותיו המבצעיות הגבוהות ודביקותו במשימה.

טפסר ניזאר פארס ספד: "בלב כואב אנו נפרדים היום מלוחם האש תיימור קבלאן,שנפל במהלך פעולה מבצעית שתכליתה הצלת חיים במהלך שריפה בעיר צפת. תיימור גדל בבית על ערכי אהבת האדם והמולדת ואף שירת בצבא כקצין קרבי מוערך, אמיץ ואדם מיוחד. משפחת קבלאן היקרה, ליבי איתכם. אנו מתחייבים לשמר את מורשתו של תיימור ולהנציח את זכרו לעד".

צילום: ללא קרדיט

בתום ההספדים נישא ארונו של קבלאן על גבי רכב כיבוי עליו הונחו זרים רבים מטעם תחנת כיבוי גליל- גולן בה שירת 7 שנים, ממחוז צפון , נציב כבאות והצלה לישראל, והשר לביטחון פנים.

הארון לווה בשישה לוחמים בדרגת רס"ל שהניחו אותו על גבי מנוף כיבוי ומשם בשיירת כבוד של רכבי כיבוי נישא הארון בדרכו האחרונה לבית העלמין בבית ג'אן שם התקיים טקס פרטי בהשתתפות המשפחה ונציגי מערך כבאות והצלה לישראל.

צילום: ללא קרדיט
צילום: ללא קרדיט

Back to top button