כלכלהמבזקים

שכר המפקחים של חברת "מטרופולין" יעלה משמעותית

ההסתדרות, ועד עובדי "מטרופולין" וההנהלה חתמו היום (חמישי) על הסכם קיבוצי שמשפר משמעותית את שכרם של המפקחים בחברה. שכרם של מפקחים חדשים בחברה יעלה בכ-15% ויעמוד על 40 שקלים לשעת עבודה, בעוד שמפקחים בעלי ותק של חמש שנים או יותר בחברה ישתכרו מעתה 42 שקלים לשעה. ההסכם יהיה בתוקף בארבע השנים הקרובות.

ההסכם מגיע בתקופה שבה גדל עומס העבודה של המפקחים לנוכח דרישת משרד התחבורה להגביר את בדיקות התיקוף באמצעי התחבורה הציבורית בשל ריבוי מקרים של אי-תשלום.

מנהל חטיבת התחבורה הציבורית באיגוד עובדי התחבורה דורון עזרא, אמר: "אני שמח על ההסכם, שהוא מהטובים ביותר בתחום בתחבורה הציבורית. המפקחים, כמו גם הנהגים, עוברים תקופה קשה לנוכח גידול במקרי התקיפה והאלימות מצד נוסעים. ראוי שעובדים מסורים אלה יזכו לפיצוי בדמות שיפור בתנאי ההעסקה שלהם. אני מודה ליו"ר איגוד עובדי התחבורה אבי אדרי על התמיכה שהולידה את ההסכם, כמו גם ליו"ר מטרופולין ערן כ"ץ – על ההבנה בצורך להיטיב את תנאי העבודה. בשילוב כוחות נמשיך להצעיד את ענף התחבורה הציבורית קדימה ונוסיף לפעול למיגור האלימות".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יו"ר ועד המנהל במטרופולין רפאל גיגי, הוסיף: "אני מברך את ההסתדרות ואת האיגוד על הגיבוי שהם נותנים לנו אשר הוביל להסכם. מדובר בתגמול ראוי לעבודה לא פשוטה".

צילום: אגף הדוברות בהסתדרות

Back to top button